daanpolo
goede dag
ik ben daan 23 jaar ik kom uit arcen ben nu bezig aan mijn 2de polo mijn eerste was een zwarte g40 uit 91 (had ik nooit weg moeten doen) met en 1.1 versnellingsbak en een 67 polie en een andere chip hij was 80/80verlaagd met ats classic met goud hart nu heb ik een polo sedan rat style uit 90 een simpele 1.3 ook 80/80 verlaagd 13" verbreed staal met roestige kever doppen hij is 2 tone gespoten (door een vorige eigenaar) zwart onder grondlak grijs boven met een iron cross op het dak buiten mijn polo heb ik ook nog andere hobby's mijn grootste hobby is mijn ducati monster s4r maar hier in dit kikkerlandje regent het te vaak en dan blijft hij mooi in de schuur staan en dan kan ik nog altijd lekker stuiteren in de polo ik zal zo snel mogelijk foto's er bij zetten want weet nog niet hoe dat het moet ben namelijk niet zo handig met computers ik zie jullie wel op het forum groeten daan |
daan je foto`s staan in de gallery
moet je zelf maar ff erbij zetten groeten egon en leuk ook jou hier te zien :thumbup: |
welkom, heb ff gekeken naar je foto's maar ze zijn wel heel erg klein !
gr. Martijn |
hee daan gezellig! leuk polotje heb je :D:D:D
even voor de foto: [img]adres van de foto[/img] dan staat hij er op. moet wel internet adres zijn... dus uploaden die zooi. www.mijnalbum.nl bijvoorbeeld nou kun je eindelijk je reactie kwijt bij de bergrenner:D tadaaaa!!! |
he knedel alvast bedankt voor het plaatsen van de foto
ben nog even aan het knungelen om het zelf ook te kunnen maar alvast bedankt |
whoeww sjiek daan, maar bisse aan de schiet? ikke wal!
|
nee ik niet gewoon koorts
maar is al over |
bij deze probeer ik een foto er bij te zetten
poging 1 dit is de g40 |
ja het is me gelukt
thanks knedel :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
the rims ja 7 en 8 j net de wielen onder de plo gezet (nog in country mode) zo kwam hij binnen (en voor de kenners in the back is mikes zijn g60 met zijn iets te brede zender's) PICS VAN DE ANDERE PLO KOMT NOG HEB GEEN FOTO'S OP DEZE COMPUTER |
All times are GMT +1. The time now is 12:23. |