ATS Cup onder MKII
Vraagje:
Kunnen ATS Cup velgen 15" ET20 straffeloos onder een Golf GTI 16V. De bedoeling zou zijn om er smalle en platte rubbers onder te gooien (165/50/ 15), dus daar zal het niet aan liggen, maar of het kan in kombi met een fikse verlaging? |
hoe breed?
|
Quote:
Mja daar zeg je weer wat, maar volgens mij zijn ze 7J.... :redface: |
Moet erop staan...ik had ze ook,7 en 9J,maar was wel slecht leesbaar
|
Ik heb ze in ET20 7J eronder (GL '85), met 195/50/15 ging het niet helemaal naar beneden, binnenkap raakte/rookte soms.
Met Nankang 185/45/15 geen probleem. ;) |
met 165-50-15 kun je super plat, bij mij schaaft niks aan
heb dr ook nankangs omheen |
sorry voor de off-topic: :D
Hé Oane! ik zag je groen/witte op MP! Maar deze is ook wel cool! How low can you go....?! , maar (weer on-topic: ) dit is toch geen 9J, hè?! Ik heb ze trouwens nog nooit in 9J gezien, dus Madison... |
J is geen breedtemaat maar een aanduiding van het type velg...................when will you learn.
Breedte en hoogte van een velg wordt aangegeven in inches en niet in J :shake: |
Quote:
Ik denk dat het eenvoudiger is de naam Jinches in te voeren, dan die meute te leren dat het bij de J om de hump van de velg gaat... :screwy: |
Quote:
Dat was bij mij ook de bedoeling, smalle bandjes eromheen. Jij hebt dan wel de 7J versie ET20 toch? |
Quote:
9J bestaat wel degelijk. Ze heten dan geloof ik ATS supercup. Ik heb ze weggedaan omdat ze te breed waren voor mijn Golf (ET was 10 geloof ik) |
Ik heb ze binnenkort onder de GTI in 8x15 ET18 en 7x15 ET20!
|
Quote:
Ik bedoelde eigenlijk: '...dus Madison... show me the pictures!" ;) |
Quote:
de hump wordt aangeduid met de H code (bijv. H2) :rolleyes: |
Quote:
keej...hier onder m'n ex Golf |
die rode?! :D
Haha! Is het trouwens Dark Burgundy; een 'Edition One'? Wel vet, die brede rand! |
ik had die velgen eronder met band 195 breed 50 hoog 15 inch en 4 cm verlaagd geen probleemen mee gehad
|
Quote:
Ik zal hem dan maar even verbeteren :tongue: Quote:
|
Quote:
Haha,nee hoor.Dat was m'n briljantzwart metallic(LA9V)1.6 Madison :) Die emblemen op de zijschermen zijn F&I emblemen die ik over heb. Voor de verkoop van de Golf had ik ze er weer af gehaald. |
Quote:
ja inderdaad, heb de 7j versie et20 past prima, heb nog 2.5 cm schroefdraad over, schaaft echt helemaal niks aan, alleen de onderlip :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 08:38. |