![]() |
schroefsetje golf 1
ben op zoek naar een schroefsetje voor golf 1 van '81
Hoeft niet nieuw te zijn, heb voor namelijk al verkorte Bilsteiners eronder en zoek dus alleen nog iets voor achter! Heb al verschillende verlagingsveren geprobeerd maar die zijn dus gewoon net zolang als de originele. Anybody help me.. Groeten Rick. |
Bij SKG carstyling hebben ze nu een setje voor 219 euro. http://www.skg-carstyling.nl/skg200...tail/00051.html
|
Quote:
Een verlagingsveer kan evenlang zijn als de orginele, maar zal een andere opbouw hebben waardoor de auto lager komt te liggen... |
Quote:
Klopt Mitta, maar met alle veren die ik geprobeerd heb zakte hij dus geen cm!:( |
Ik heb 2 nwe complete achterpoten uit een V-Maxx schroefset liggen voor € 125,-.
|
Iemand toevallig nog iets ligge voor me?
|
Quote:
volgens mij word er al iets aan geboden ;) !? gr. Martijn |
Klopt maar ik had ook aangegeven dat het niet nieuw hoeft te zijn!
Daarbij is die post ook alweer n tijdje geleden, dus weet nie of hij ze nog heeft ligge! |
achter past ook van een mk2 alleen ff de top lagers om zetten en je zet ze er zo onder
dan is het wat makkelijker zoeken. daar zijn wel wat meer setjes van in omloop groeten egon ps als je niks kan vinden heb ik nog wel wat setjes koni geel ergens in de garage liggen ik kan je niet zeggen hoe laag ze zijn maar ik denk dat het of 60 of 80 is denk zelf 80 maar ....... |
Laatste post is alweer bijna n maand geleje!
Nu misschien iemand die iets heeft ligge voor me?? :D |
Ik heb hier nog een setje korte veren liggen voor achteren van een golf 1,daar kigt ie wel diep mee.
weet niet waar je vandaan komt maar je kan best eens komen kijken. Ik vraag er niet veel voor. |
Ik heb nog een complete set van weitec liggen.
Intresse stuur me ff een PM(tje) |
All times are GMT +1. The time now is 00:07. |