Recaro-interieur Golf 2 Oud Model
Ik ben op zoek naar volgend interieur:
3 deurs Elektrisch Recaro-interieur VW Golf 2, grijs, met in het middenstuk de HORIZONTALE lijnen in donkergrijs & rood, dit interieur heeft ook een iets ruwere stof middenstukken, alles aanbieden!!! voorbeeldfoto: |
|
^^ das een koopje!
|
alleen die rechtse bedoeld hij denk ik. Ik heb hetzelfde interieur. Wil hm evt. wel kwijt maar dan moet er wel een gelijkwaardig interieur voor terug komen. Ander zit het zo lastig. Dus als je iets te ruilen hebt...
|
Quote:
Heb al verschillende keren met hem geprobeerd contact op te nemen, maar volgens mij wil ie er niet van af... Ik zou die stoel goed kunnen gebruiken om mijn setje weer in orde te krijgen. |
Quote:
Laat ik nu net vorige week deze stoel al hebben opgehaald ! Ik heb namelijk nog zo'n 2e set liggen ,die ik mooi met deze stoel weer compleet kan maken . Jammer dat deze meneer de advertentie nog niet heeft verwijderd ! Schijnt wel zeldzaam te worden ,dit type interieur ;) |
Quote:
't Ging mij alleen om het frame, de rest heb ik niet nodig... Als jij dus nog een frame over hebt waar elektrische verstelling op zit hoor ik 't graag. Ik heb de elektrisch verstelbare stoel, maar het frame is aan de achterkant gebroken. :( |
Nog steeds een compleet interieur van het oude type gezocht dus ... :)
|
Quote:
Staat regelmatig op Ebay.de, even opletten. Ik heb daar mijn setje ook vandaan. Overigens heb ik bovenstaand interieur ook, gaat alleen mooi niet weg :D |
je hebt een PB!
|
Interieur gevonden, zoek wel nog enkele onderdelen ervan:
Hendeltje zijkant voorstoelen, om te klappen 2 kabelboompjes voor elektr verstelling ev de wangen vd bestuurderszetel (de mousse, nieuw of in perfecte staat) |
Quote:
kabel boom kan je zelf maken zekering en stukje draad en kabel schoentjes ben je er staat constant stroom op en gaat van bestuurder (L) stoel naar de bijrijder stoel (R) |
Ja idd, kweet het, maar moest iemand nog een originele liggen hebben, zou helemaal mooi zijn hé ;-)
|
Nog steeds gezocht: de 2 voorste deurpanelen van een bovenstaand interieur, 3deurs, in goede staat!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:37. |