Polo 2 coupe GT 75pk Bj 1989 New Daily Drive
Hallo Hallo een tijdje geleden stond hij nog te koop maar kon m niet weg doen :rolleyes:
Besloten dan mijn jetta 1 van 1983 het veld moet ruimen. :screwy: Zo stond hij te koop: apk was verlopen. Toch nog behoorlijk wat dingen moeten vervangen voor de apk: :screwy: einddemper middedemper pakkingen bij het spruitstuk, handremkabel, 2 achterbandjes, rechter draagarm, Toen ook maar meteen een grote beurt gegeven en wat kleine dingen vervangen stabi rubbers,termostaat,accu en voor de beurd: olie,oliefilter,luchtfilter,boegie's -dunno-,rotor,rotokap,koelvloeistof,bak olie. Dus de polo is nu weer 100% dus kan ik lekker van gaan genieten Vond alleen dat hij wel weer een mooi gt frontje mocht krijgen dus dat ook nog maar even geregeld bij ruud's vw shop En dit alles met het volgende resultaat! |
Leuk leuk leuk!
GT frontje lijkt een stuk beter! eventueel verder nog plannen? en heb je je Jetta al verkocht?, i misschien wel belangstelling! :tongue: ben nog opzoek naar 1! kan ik van je jetta wat meer info vinden? Groeten! |
thanks wil m zo houden blijft een daily van de zomer komen er wel 14" bbs onders
jetta heeft al een nieuw baasje gr jos |
All times are GMT +1. The time now is 06:33. |