Beste keuze bandenmaat 15"
|
dan zou ik voor de 195/45/15 gaan!!!:D
|
Hoe breed zijn je velgen ?
|
6j
|
dan zou ik gaan voor een 185/45, een 165/50 bandje kan ook maar is na mijn mening te iel onder een MK3.
|
@ alle velgen/banden/maten kenners :D
Als ik 195/50/15 steek... Als ik 195/45/15 steek... hoeveel precies zou de wagen lager komen te liggen (vr6 lip, achterbumper) tegenover de huidige 195/45/16 , kan iemand dit berekenen ? Ik weet dat het iets lager moet zijn omdat ik al eens met 15" cupvelgen onder de golf heb gereden en auto stond iets lager vond ik |
Quote:
Iemand ? |
http://www.qashqai-passion.nl/index.php?page=54
als je op bovenstaande link klikt zie je een bandencalculator, hiermee kun je je hoogte van de band berekenen, als je dan het verschil van je oude maat-de nieuwe maat deelt door 2 heb je het aantal cm dat je auto lager komt te liggen. volgens mij komt ie iets van een halve cm omlaag maar met je nieuwe bandenmaat kun je waarschijnlijk je schroefset ook nog wat omlaag draaien(omdat je dan ook weer iets meer ruimte in je wielkast krijgt) ik hoop dat je er wat aan hebt :thumbup: |
Bedankt voor je antwoord, hier heb ik wat aan.
Huidige band: 195/45/16 Hoogte: 58,19cm Nieuwe band: 195/50/15 Hoogte: 57,6cm Verschil: 0,59cm Waarom nog eens delen door 2 ? Schiet niet zoveel meer van over dan :( Ik heb géén schroefkit, enkel een vaste verlaging -4cm |
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |