15" Centra's Ruilen Verbreed Staal!
Even een interesse peiling voor m'n 15" Centra's.
Wil ze graag ruilen tegen 13" of 14" verbreed staal, of iets in 13" met een cuprand. T zijn opknappers met stoeprand schade rondom, maar zeker niet krom. Omdat een prijs verplicht is, €999,- alleen ruilen tegen verbreed staal of iets in 13" met een cuprand. Moet iets met banden hebben, omdat ik er direct op moet kunnen rijden... Bandenmaat is 195/50 R15 en zijn alle 4 nog goed. Geen idee van de ET & J waardes.. Te bezichtigen omgeving Nijmegen, foto's velgen individueel op aanvraag... |
waar woon je? heb denk ik wel wat leuks te ruil
|
Heb nog een setje verbreed staal 7,5j en 8,7j
|
Bandenmaat is 195/50 R15 en zijn alle 4 nog goed.
Geen idee van de ET & J waardes.. Te bezichtigen omgeving Nijmegen... |
Voorzichtig schopje...
|
Schop, nieuwe plannen...
Heb inmiddels m'n zomerwielen zo goed als gekocht, dus wil deze ruilen tegen een set verbreed staal voor de winter... |
he du schlampe verkoop die wielen nou aan mij.
|
Als ik ze verkoop heb ik niks om op te rijden, wil wel een beetje stylish de winter door...
|
Shop, vorige keer liep het storm om deze wielen en nu helemaal niks :(
|
Je kunt ze ook gewoon 1:1 inruilen op je nieuwe wieltjes. ;)
|
Die wil ik eerst opknappen voor de zomer, wil nu iets in 13" of 14" om de winter door te komen...
|
Quote:
Veronderstel dus geen intresse in OZ Turbo? Grtz |
Schopje maar weer...
|
Bij 2 velgen is inmiddels de rand licht afgedraait, zodat er vrijwel geen borduur schade meer op zit. Ook zijn ze al voorzien van een nieuw laagje zilver, dus zien er weer zeer strak uit. Andere 2 zijn morgen aan de beurt, dan plaats ik ook de foto's van alle 4 de wielen...
Mocht ik nu nog steeds weinig aangeboden krijgen, komen er voor 2 andere banden op, en dan houd ik ze gewoon... |
knal er 4 stuks 165-50-15 om. leg em op zn muil en je weet niet wat je ziet.
|
Ja dat heb ik 'm ook al verteld, als ie dat nou is gewoon doet :D
|
Ben nu ook opzoek naar eerst maar is 2 banden, dan kan ze voor tenminste omlaag.
Maar een mooi setje verbreed staal is altijd interesant... |
Velgen zien er dus inmiddels zo uit:
|
Kan op slot, maak even een nieuw topic met nieuwe foto's...
|
All times are GMT +1. The time now is 15:17. |