eshy
Hallo, ik loop hier sinds vorige week een beetje rond te snuffelen.
Natuurlijk kan het voorstellen niet uitblijven, met meteen een paar, nou ja, meteen al 16, foto's. Mijn echte naam is Tom, ik ben 22 jaar, en ben werkzaam als chef in een supermarkt in mijn woonplaats Almelo. Mijn hobby's zijn (natuurlijk) auto's, maar ook bijna alles dat digitaal is. Computers en internet, maar ook de nodige I.C.E. Op mijn 18e haalde ik mij rijbewijs, en ik had toen al 2 jaar een auto. Die auto was eerst van mijn ouders, en die kochten een Kever, en de Polo (type AO2, die vierkante) werd voor mij bewaard. Na er 3 maanden in gereden te hebben was er niet veel meer aan. Het was niet snel genoeg, maar vooral het schakelprobleem was irritant. Zo nu en dan kwam de auto niet meer uit zijn 3. Dus toen maar over naar een Golf MK2. Helaas heb ik van deze auto niet te lang mogen genieten, en lag deze op 9 maart 07 in de prak. Schuin van achteren aangereden, op het wiel. Dat wiel zat er niet meer onder, en het frame was een beetje verbogen. Toen kon ik een hele leuke deal maken met de garage achter ons huis. Ik zette de Golf daar neer, en mocht dan een Honda Civic 1.5dxi 16v uit 92 voor €700,- meenemen. Dat kon ik niet laten schieten, en zodoende heb ik toen precies 1 jaar Honda gereden, zonder problemen. Toen werd het tijd voor een wat volwassenere auto: een BMW E36 318i. Heb er slecht 2500km mee gereden, want de nokkenas (die was vervangen bij aankoop) was alweer bijna kaal. Bij dezelfde handelaar weer ingeruild voor de huidige Golf 3. En dan nu eindelijk de foto's: Ondertussen is de OEM-grille al vervangen door een gaas-grille. |
welkom ;)
|
Welkom!
Foto's! altijd goed :thumbup: verder nog wilde plannen met de 3? |
apart ding, 2L maar wel 4x100 onderstel...
|
He welkom hier.
Een gewone golf 3 2.0i heeft idd 4x100 onderstel. Golf 3 GTI weer niet. Draai je rechtervoorband wel even om. (Draairichting ;)) |
Hahah, goed dat je het zegt... Ik vond de auto ook al niet zo vaag rijden soms. Met mijn Golf2 had ik het meteen door, maar met deze auto nog steeds niet! Dank je
|
hey leuk, een Rabbit
|
Ja, zeker leuk! Dank u.
Ik heb net bij een bevriende garage (zie beginpost) mijn rechtervoorband om laten draaien, en alle 4 wielen laten balanceren. Schrok wel ff van het eerste rapport. 15/65 uit balans, moest 0/0 zijn, maar nu is ie dus weer lekker strak. Hij bood me ook nog een leuk setje velgen aan met Dunlop bandjes: 7,5J×16" voor en 9J×16" achter, helemaal compleet (incl. adapters) voor €750,- Dus nu even sparen, en ik heb mijn drietje lekker geil! /edit: Deze velgjes... |
ja echt DIE velgjes? want het verschil in dat model in wel RH en niet RH is het hele verschil in 750 waard (en dan heb je een mooie prijs) of als het geen RH is is het met 400 duur betaald.
|
Origineel RH, heb contract en de bon mogen bekijken, dus...
|
Zo, dit topic ook maar even uit het slijk halen.
Zit vooral op vwforum, en had dit forum een beetje links laten liggen. Heb ondertussen de Golf al bijna een jaar geleden (15-9) verruild voor een Polo 6N 1.4 16v (74kw / 100pk) uit 1998. Zij staat er nu zo bij Wat is er ondertussen aan veranderd: √ Polo 6N2 achterlichten gemonteerd √ Type-aanduiding verwijderd √ Sierpijpje op uitlaat, deze komt nu achter de linkerachterband onder de bumper uit. √ Embleemloze lamellengrille √ Donkere koplampen gemonteerd √ Lenso BSX 15" met 165/50 voor en 195/50 achter √ Goudkleurige 15" cupvelgen voor de wintertijd met 195/50 rondom √ 14" staal met winterbanden (voor sneeuw) √ Verlaagd met TECtuning schroefset √ TECtuning vervangen door JOM schroefset (Alleen voor, achter moet nog) :rolleyes: √ Leren VW sportstuur gemonteerd √ ICE: gewoon simpele set, wel versterkt i.c.m. sub. √ VWforum kentekenplaathouders, vwforum kentekenplaat achter voorruit. √ Openluchtfilter gemonteerd Ondertussen al wel een andere voorlip gemonteerd. Deze Ibiza-lip wil niet echt lukken met de rijhoogte, dus heb er een voorlip van een Polo variant onder gedrukt. Binnenkort ook even een smallere band op de achterste wielen, en dan icm een spoorverbreder die wielen wat naar buiten laten komen, zodat het aan de achterkant wat beter vult.. Ik zit alleen nog steeds te twijfelen over welke bandenmaat ik moet kiezen. De huidige maat is eigenlijk te groot (195/50R15) |
Gave bak :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:57. |