04-01-2004 verslag en foto's Nieuwjaarsmeeting
Post hier je foto's van de nieuwjaarsmeeting!
Als je ze zelf niet kan hosten, kan je ze naar mij mailen ( marc@vwscene.nl ) Hier alvast 2 foto's die Marnix (MMGolfnut1) me gemaild had: |
Helm staat je goed Jacco.
|
Die onderste, dat zijn de spiceboys :)
Marc, tnx. |
kicke !
|
wel cool dat mijn S op de 8ergrond staat... ;)
|
Ja en die audi 200 ook niet verkeerd
|
Quote:
zeker niet, echt dik die bak. Als Chrispy ja had gezegt met ruilen tegen de mk1 had ik het gedaan :D |
Niemand verder foto's gemaakt? :(
|
Zo, eindelijk de pc vrij ;), wat een dag, 's morgens glijdend door de Mac in Hoogeveen, net op weg, apart licht opeens, verrek ,de zon
:stampen: . Na een stevige rit ri Maarssen waarbij de groep aangroeide tot een 10-12 tal auto's was het ff lekker knallen in die hal..... :mrgreen: :mrgreen: en naar binnen. Toch maar gekart en het was super. Na afloop iets eerder weg dan gepland om met Vento.nl ff een Jetta I in Zwolle te bekijken en maar goed ook, dat werd hem niet :rolleyes: :rolleyes: . Ook daar de Mc onveilig gemaakt en toen uiteindelijk het laatste stukje ri. Noorden. |
Heb wel wat gemist dus.... :(
Maja.. volgende keer beter! :D |
Haha, wel weer leuke foto's... ik heb nu alweer zin in de volgende nieuwjaarsmeeting ;) Maar eerst hebben we nog een hele zomer te gaan... ik word al bijna moe als ik eraan denk :shock:
|
Zomer vol meetings :D
|
Alleen de thumbnails doen het chris :(
|
Nergens last van! Werkt prima. Maar uh, er zijn toch wel meer foto's?
|
Op www.vw-speed.nl zag ik ze net staan. Alleen werkt de vergroting bij mij niet :(
|
Bei mein ook nie :(
|
wies dit dan :D :stampen: |
Uhm dat is die rare kwiebus toch?
Uhm ja hoe heet ie ook alweer...Mag ik een hulplijn inzetten? |
:tento: is het :stampen:
|
Ik heb chris net gesproken over de foto's op VW-speed.nl,en hem gezegd dat alleen de thumbnails werken.
Waarschijnlijk is het morgen wel opgelost . gaat vandaag waarschijnlijk niet meer lukken. Dus nog effe geduld.................. :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |