dorsel87 |
09-12-2008 18:54 |
dorsel87
Ik ben sinds kort ook achter het bestaan van dit forum gekomen en heb me dus ook maar even aangemeld.
Mijn naam is Pieter de Jong, wonend in het zuid-oosten van Friesland en 21 jaar oud. Momenteel zit ik op het HBO in Leeuwarden. Ik volg daar de opleiding Marketing Management en zit in 4e jaar. Februari afstuderen en dan aan het werk.
Juli 2005 ben ik 18 geworden en februari 2006 heb ik mijn rijbewijs gelukkig in één keer gehaald. Gelukkig omdat ik inmiddels al enkele maanden een Polo 6n2 1.4 8v op de stoep had staan, die ik niet kon laten staan bij de garage.
De polo was in 2000 gemaakt en had op dat moment 79.000 km op de teller. De BBSjes zaten er toen al onder. Met een schroefset van V-maxx, ingebouwde centrale deurvergrendeling en een einddemper van remus heb ik er bijna 3 jaar lang in gereden. Vorige maand is hij verkocht
Foto's
Omdat ik toch wel een beetje verliefd was geworden op Polo 6n2'tjes ben ik op zoek gegaan naar wat luxers en snellers, een GTI dus. Afgelopen weekend ben ik eigenaar geworden van een hele mooie zwarte GTI met nog net geen 55.000km op de teller. De auto komt ook uit 2000 en is oa voorzien van climat en alarm.
Foto's
Eergister het randje van de grill rood gespoten, gister nogmaals en vandaag weer gemonteerd.
Twee weken terug alweer een schroefset besteld. Deze keer gekozen voor wat meer kwaliteit, de Weitec GT schroefset. 18 december wordt deze er onder gezet.
|