Bbs Rm
BBS RM
origineel peugeot dus steek 4x108 zijn omgeboord naar 4x100 door vosn ET 15 Federal Formoza FD1 165-45-15 in goede staat 6,5J 7J richtprijs 700 of goed bod! grtz Mr OldSkool |
dat lijken niet echt bbs rm?? de bbs rm velg heeft namelijk een vlak hard. lijken mij imitatie? :rolleyes: :screwy: :confused: :wow: of heb ik dat gewoon heel erg mis? :) :rolleyes: :redface:
|
ik vind ut wel vet staan die harten naar buiten.
de bbs wielen van porsche hebben dat ook. dus zijn wel echte bbs wielen. |
Quote:
Ze zien er wel echt 2 delig uit, aangezien de rand/hart niet naadloos overlopen... maar dat het BBS RM is lijkt mij ook niet... |
het is wel bbs rm alleen staat er ook bij dat ze voor peugeot gemaakt waren dus et anders is
mr oldskool pm mij de prijs is zonder banden als ze zonder weg gaan en waar je vandaan komt |
thx arosaboy
waarom zouden het geen echte bbs rm zijn? dan zou ik het er toch bij zetten?! zoals arosaboy al zei het zijn origineel bbs rm voor peugeot heb ik in mijn 1ste post ook al gezet! hierdoor hebben die een andere ET waarde en staan de harten een beetje bol! maakt het juist specialer vind ik :D @ arosaboy: velgen worden enkel met banden verkocht tenzij je iemand weet die de banden apart zou willen kopen... grtz Mr OldSkool |
4X108 zit er ook nog in?
|
zoals je kan zien op de foto heeft de velg de 2 steken nog
origineel 4x108 omgeboord naar 4x100 grtz Mr OldSkool |
All times are GMT +1. The time now is 09:25. |