Site All Car Meeting Ruinen Online, 2e Pinksterdag!
Alvast even onze Meeting onder de aandacht brengen op deze manier,vind weer plaats op 2e Pinsterdag te Ruinen, zie onze site
http://www.allcarmeetingruinen.nl/ Mvg René |
Noteer het in je Agenda 1 Juni 2009 ,All Car Meeting Ruinen..Bezoeken echt waard..zie onze foto's van vorig jaar op onze site..250 a 300 Auto's...Ook vele Dikke Vw's :D , Gratis entree..Show en Shine en DB Drag...en andere diverse prijzen te winnen... 1 juni 2e Pinksterdag..
|
ik ben erbij, net als vorig jaar. :thumbup:
Edit: followed link: wel matig dat ik niet op de foto sta. :shake: was wel kodakmoment vond ik, aantal rocco's op rij. :D |
:thumbup: Supperrrrrrrrr :thumbup: ,hopen dat het net zulk mooi weer is als dit jaar..
|
bij deze mijn excuses, ik zal niet meer zo janken de volgende keer. ik sta wel op de foto :D
|
Hihhihii...we zijn je niet vergeten dus hahahhaaaaa...Super mooie auto trouwens..Mocht je nog meer mensen weten die willen komen,Allemaal mee nemen hahahaa,hoe meer hoe beter :D
|
"...Super mooie auto trouwens.."
We hebben het wel over die Rocco op de achtergrond he?? :D :D ik zal Renate en Frank van scirocco & corrado club eens vragen of die al plannen hadden (die vroegen mij vorig jaar mee nl.) |
Genoteerd op www.vwteampg.nl :thumbup:
|
Quote:
Super, :thumbup: :thumbup: bedankt!!!!! |
Quote:
Ik ben zelf ook lid van de club...moet nog steeds weer een keer heen na een bijeenkomst,maar heb elke keer wat anders :cry: Ze waren er dit jaar ook bij,was super om te zien die rocco's op een rij!!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 15:27. |