![]() |
Proficiat Roy
Vandaag zag ik de Golf van Roy Koenen (Roka) op de cover van Auto & Tuning #12 staan. Acht pagina's waren gewijd aan zijn geweldige Golf 4 1.8T-G.
Proficiat! ![]() ![]() ![]() Ik las overigens ook dat zijn zelf-gebouwde uitlaatspruitstuk zulke goede prestaties leverde dat hij ze nu in wat grotere oplage is gaan produceren. Verkoop vindt plaats via zijn site , waar op het moment nog aan gewerkt wordt. Hier nog wat plaatjes van de auto op MIVW, waar ik hem zelf gezien heb. ![]() ![]() |
ik heb het ook gelezen, was zeer onder de indruk.
680Nm koppel (dacht ik) en 510pk... Niet slecht voor een 1.8 20Vt als basis:) |
Quote:
Vooral dat koppel vond ik netjes. Pk's heb je vanaf een bepaald punt niet meer veel aan, maar koppel kun je eigenlijk niet genoeg hebben imho. Ben benieuwd wat ie nu voor iets gaat bouwen na, de Golf 4 ging in ieder geval de verkoop in begreep ik. |
Netjes! Heb dat topic voor een tijd terug nog gezien op dat 'andere' forum.
Ziet er top uit! |
Quote:
VWVortex? :D Daar heeft ie er ook al een aantal lopen namelijk, onder de naam Rokka. |
Quote:
dat snap ik dus niet, ben je zo lang bezig geweest, doe je hem weg.. |
Quote:
Doel bereikt en op naar iets beters. Toen ie z'n Golf 1 weg deed begreep ik het ook niet echt. ;) |
lekker steriel ook
![]() |
Bij JD denk ik... niet?
|
Is bij JD ja, op de site staat ook dat die Corrado te koop staat (zonder motor en bak)
|
Quote:
nou idd. die garage kun je open hart transplantaties uitvoeren :D |
Quote:
Neej... daar krijg je vlekken van. :screwy: |
THX allemaal, is wel een leuke repo geworden, hij staat binnenkort ook nog in de VW Speed.
|
Quote:
Nice, altijd leuk om je werk in een blad te zien! Gefeli. |
All times are GMT +1. The time now is 15:37. |