Kniebalk voor US Golf/Jetta 2
:cool: Gezocht voor de Jetta:
Kniebalk voor onder het dash, dash hoeft er niet bij..... :thumbup: Wie heeft wat liggen? Mogen ook gewoon gebruikssporen op zitten, hoeft niet persé nieuw of zo te zijn........ :D |
Quote:
Zo'n balk bestaat uit één deel ;) , hopelijk ben je niet erg lang ,want anders kom je wel in de knoei met instappen en zitten Succes met zoeken ! |
Een set? Het is een grote balk van links naar rechts.
|
Quote:
Je was net iets eerder:D Maar wat bedoel je met te lang? Ik ben over de 1,90 heb weleens krappe auto's maar in mijn Jetta met kniebalk heb ik geen problemen hoor. Ik heb dat ding nog nooit aangeraakt met in- en uitstappen. |
oke, ik wist dus niet dat het 1 geheel is..... Anyway, ik ben niet de grootste dus met de ruimte zal het wel goedkomen! ;)
|
Quote:
In die zwarte jetta van Berend zit ook zo'n balk ,maar erg veel ruimte tussen de benen en balk zit daar niet meer . Maar ik kan er wel in zitten ,dat wel hoor :thumbup: |
Ik heb er eentje liggen (in Sittard). Versturen wil ik wel, al weet ik niet of het goedkoop is. Zo'n ding is nogal zwaar.
Prijs... laat even weten wat je er voor kwijt wilt. Mij ligt ie niet in de weg, dus als ie nog even moet liggen, geen probleem. ;) |
Ach de meeste mensen hebben tegenwoordig zoveel rotzooi in hun dashbordkastjes dat een balk meer of minder ook niet uitmaakt.
|
:lock: Hier kan een slotje op, ik heb er 1 gevonden bij Broodfanaat!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |