Golf II 1800, 8v
hey, kga mijn golfke wegdoen.
het is een calipsogroene Golf II van 01/1990 met een originele 1800,8klepper carbu motor met 89000km der zijn GTI bumpers opgezet, welke slecht gespoten zijn geweest, deze zijn aant afblotten, er zit ook een enkelkoplampgril in. het interieur is zuiver. geen doorgezakte hemel, of hoedeplank. stoelen zijn in goede staat, op 2 plekjes van 0.5cm groot na! de lak vertoont gebruiks sporen, maar rekening houdend met een wagen van 18jaar ziet deze er nog goed uit! foto's zeggen meer dan woorden dus. op de foto van de motor zie je olie aan het kleppendeksel ma das al hersteld. de bestuurders deur is de rand geplooid. maar aan het deur vlak is niets aan... de velgen zijn 17" dus niet geschikt voor keuring... deze wil ik der bij doen voor 200€ is gekeurd voor verkoop met enkele opmerkingen; 1stel dimlichten te veel... in de bumper zitten er ook 2 (2 stekertjes uittrekke.) en de zekering van de amp zit niet kort genog bij de batterij. (wordt nog hersteld) en de gevaren drie hoek die niet aanwezig is. ma die zal der inzitten bij verkoop... ( origineel/rezerve onderdelen zijn der allemaal bij) de wagen staat in de provincie antwerpen, heist-op-den-berg. gsm. 0477/24.95.41 omdat er gevraagt word om een richtprijs te geven en ik er totaal geen gedacht van heb. 2500€ of P.O.T.K meer foto's vind je http://smg.photobucket.com/albums/v...land/golf%20II/ |
:thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |