dumpvalve
hallo,
ik heb ff een vraagje.. ik zag daarstraks een auto rijden met 100% zeker weten geen turbo, maar wanneer deze schakelde echt het psssst geluid er uit kwam :tongue: kan dit of moet deze wel een turbo hebben? gr cengiz |
Soms krijg je met een open luchtfilter ook wel us zo'n geluid.
Maja ik weet niet hoe hard je dat pssst geluid was. |
als je een g lader hebt kan dit ook allen blijf je dan dat psssst geluid houden als je je gas los laat tot de motor stationair draait
|
Alles kan, maar een dumpvalve-geluid op een auto zonder turbo/lader vind ik niet kunnen... Was het misschien geen Antilliaan die vondt dat je een lekker kontje had?: 'pssst....... skaatje!' ;)
|
Zonder iets dat druk opbouwt, kan je ook niks afblazen..
atmo motor en dan een afblaas geluid... pffff... Kijk-mij-es-wijs-zijn...... |
misschien verkeerd ontstekingstijdstip of kleptiming..
dat ie gewoon backfire's gaf? met schakelen? haha valse lucht? |
Liep zijn band niet toevallig leeg ;)
|
misschien zo'n kansloos nepding?
heb je tegenwoordig apparaatjes voor die je aansluit op je koppelingspedaal ofzo... *zucht* |
Geniaal toch?
Onze Subaru Legacy vakantiebak had last van losgeraakt demperwol, dat voor het gat van de einddemper zat. Als je boven de 4000 rpm kwam ging dat een soort klapperen, waardoor het ook net klonk alsof ie een turbo had :D |
ja maar dat is humor wegens een mankement, das acceptabel ;)
elektrische pssh uit een speakertje onder de motorkap... dat kan echt niet hoor :D |
Je hebt van die dingen die plaats je in je uitlaat, dan krijg je dat ook. Tenminste ik zag op marktplaats zo'n advertentie voorbij komen...
|
het was dus gewoon een 1.6 hoorde ik via via maar hij is auto monteur, en vertelt aan niemand hoe hij dat gedaan heeft.. achja ik vind het best wel idioot maar et klonk wel grappig
|
3 x raden waarom die niet vertelt hoe die het heeft gedaan :D
|
|
Quote:
En die dingen klinken ook nog eens echt NEP!!!! :screwy: :D http://www.youtube.com/watch?v=Q-NKvDSL7sM :owned: |
sorry maar dat was echt vet :P ik klink miss lomp maar het had wel iets alleen dat pssshh kwam dat echt door de uitlaat?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:43. |