.
.
|
dat kan
toen net de type 1 met grote achterlichten uit kwam zijn de veel golfies 1 omgebouwd naar grote achterlichten dan leken ze nieuwer en na mij weten wat het ook in 1980 |
Volgens mij is in oktober of augustus 1980 de golf 1 met grote achterlichten gekomen.
Alles daarvoor heeft kleine. |
En dan heb je nog eens de golfjes die een paar maanden in de showroom hebben gestaan... Zo zou een dec '80 model (op kenteken) ook kleine achterlichten kunnen hebben...
|
je kan het ook aan het chassisnummer zien,bij een Golf met smalle achterlichten staat het nummer op de rechterveerpoot,bij een Golf met brede achterlichten staat het op de rand van de waterbak.
|
Modeljaar is van augustus tot augustus
|
Quote:
Ben ook het slachtoffer geweest, heb een 77er met grote achterlichten. :redface: |
augustus 1980 is de eerste einser met grote achterlichten uitgebracht. en bij mij in het boek staat dat de 1.1 liter instap model 10.463,dm kost leuk om te weten!!!!
de 50 pk sterke golf diesel uit 1979 koste toen 11.050,dm koste. voor de rest lees ik hier dat de 1974 golf1 instap model 7995,dm koste en het L-paket koste 650.dm meer ik zal het eens helemaal uitpluizen hoe het zit met de prijzen zo ook de gti hoop dat jullie dit wel leuk vinden groeten egon |
All times are GMT +1. The time now is 23:00. |