trein - aanhanger met 356's : 3-0
|
Damn.
Te tragisch... |
ouchy :( :(
|
nog effe voor de duidelijkheid, die european collectables waar ze het over hebben is NIET de zaak van carlos. het is een oldtimer toko in californie
|
Dat wil je echt niet meemaken!! Daar gaat je omzet...
Diep triest :( |
alleen nog laten roetsen, dan het idee van een rat look, alleen niet rijdend,
blijft erg zonde |
Tering... mooi klappertje gemaakt :D
BTW...ze hebben wel het zelfde logo, Ploon.. tenminste, Carlos had een paar jaar geleden dit logo nog wel, nu een spijlbus. |
Dit is wel erg ja.
|
Quote:
hoe ging dat spreekwoord ook al weer, beter goed gejat (carlos dan) |
tering weer een paar speedsters naar de g*d verd*me
eerst reed er zo'n pummel in de 50'jaren een kapote en nu dit!!! |
geef die rooie maar aan mij!!!!
|
Tsjeee wat is dit diep triest.... :mad:
@ meneer paardenkracht: Zullen vast wel behoorlijk wat pummels zijn die dat hebben gedaan in de jaren '50 inderdaad, maar mocht je die hele beroemde bedoele, James Dean, dat was een 550 Spyder :D |
ach, ach, wat erg,
zonde van die mooie auto's |
:mad: kan het niet aan zien!!!! :confused: :confused:
|
Quote:
nee volgens mij niet die dingen mogen niet op den autoroet hij is echt met een speedster ter plekke zich doood gere!!!! |
zonde :frown: :frown: :frown:
|
Quote:
Het spijt me maar ik moet Mr.Cool toch echt gelijk geven, hij heeft zich doodgereden met een 550 spider. |
Quote:
Hier nog even voor de duidelijkheid. Friends told James Dean that the car was trouble when they saw it - a rare Silver Porsche Spyder, one of only 90 in 1955. Nicknamed "The Little Bastard," the car carried the iconic screen rebel to his grave on September 30, 1955. Sorry |
Quote:
Deze foto is een paar dagen voor zijn ongeluk nog gemaakt. Het wrak schijnt in een museum te staan,als een soort van "waarschuwing" voor de jeugd |
zonde zonde zonde..
maar het verhaal achter het wrak van james dean zijn poch is nog mooier.. de sleper die de auto wegbracht verongelukte drie dagen na de sleep.. degene die de motor kocht verongelukte met de auto de auto ging toen als museumstuk verder.. degene die hem wegbrcht verongelukte tijdens de rit.. |
All times are GMT +1. The time now is 21:09. |