-
-
|
Hey Erdem,
Is die vaste supersportset voor golf 1 erg stug? Mijn broer zoekt nog wat voor weinig, alleen moet het niet teveel stuiteren.. Groeten Rutger |
Quote:
Vaste sets vallen heel erg mee, is niet te vergelijken met een schroefset van Supersport. Is dus prima om mee te verlagen zonder dat het een stuiterbak wordt. |
Hoi, ik ben op zoek naar een verlagings set voor een jaja toyota pasoa voor een neefje van me ... kun jij iets krijgen daarvoor ?
gr peter |
Quote:
Hoi Peter, Supersport levert wel een setje veren van 40mm rondom voor 150,-. Dempers (sport) kan ik niet leveren. |
Vaste verlaging van Supersport is :thumbup: Heb er meer dan 2 jaar met veel plezier in rondgereden en ze zijn vrij comfortabel...
|
hier net zo. Vaste set rijdt met platte bandjes nog steeds comfortabel.
|
heb je die BBS randen ook voor de 17'' rsen?
|
erdem pb
|
Tot wanneer zijn deze acties geldig? Heb wel interesse in een supersport schroefset voor een 35i. :)
|
Quote:
Ik zat met dezelfde gedachten, heb namelijk ook wel intresse. :thumbup: |
Bovenstaande delen hebben we op dit moment op voorraad, weg=weg dus. 35i schroefset is maar 1 set die we hebben.
|
Heb je een afbeelding van die passat grille ?
Is toch voor modeljaar +/- 2001 ?? Gr. Bas |
Quote:
Grill is ala Kamei, zwart gaas. Past op Passat 3B, dus niet voor de face-lift modellen met andere verlichting en chrome grill. |
Schroefset 35i is verkocht
|
Graag de 22,3 en 25mm bumpstops.
|
Electrische ramensets verkocht!
|
waar blijft mijn spul dan
|
Quote:
He Frank, Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd,is gisteren de deur uit gegaan. |
En zijn mijn veerpootlagers ook opgestuurd?
|
All times are GMT +1. The time now is 01:23. |