Vraagje over 16 ich doppen op 13 inch
Leuk maar hoe zit dat met het ventiel????
|
daar kun je dus niet bij,jammer even doppie demonteren en pompen maar als t nodig is
johan |
16" dop monteren om een 13" dop dan ruk je hem er gewoon af als je lucht nodig hebt !
gr. martijn |
ventiel verlenger ve vrachtwagen gebruiken :D
|
Zovaak pomp je toch niet??
|
sander wel. rijd altijd door de spijkers voor de karwei heen :D
|
Quote:
blablablabla heb al een manier gevonden, zodra ik het klaar heb zal ik foto's maken en hier plaatsen |
zitten die doppen er nu nog niet op ??????
gr. Martijn |
Zo moet het , band op spanning brengen en die dop erop en klaar , gas !!!!!!!! |
Toch wel regelmatig spanning controleren, dat wordt nu ff niet makkelijker gemaakt!
|
Binnen 5 min heb ik de dop eraf lucht in de band en de dop er weer op je word er vanzelf handig in ha .
of er wat meer lucht in doen hoef je ook niet zo vaak heb ik ook stuur ie ook nog wat lichter . |
en niet van die roestige velgen gebruiken dan hoef je ze ook niet vaak op te pompen...
|
stikstof erin laten doen dan blijft ie langer op druk.
|
Gewoon 16" staal kopen, dan past het ventieltje precies in het gaatje.
Het is soms bijna alsof god het zo bedoeld heb. De wereld is toch machtig vreemd. |
Quote:
:iamwithst :goodpost: :woowoo: |
|
Was t niet mogelijk om het op elkaar te lijmen ofzo.
Dit is wel zonde vind ik, 2 schroeven erdoor heen. Voor de rest staat het natuurlijk wel dope. |
ach en na verloop schuur je de wang van de band kapot..........maar dat is maar bijzaak, als het maar lijkt :tongue:
|
Daarom....alles voor de looks....
|
de een rijd zijn band kapot tegen de wielkast en de ander door het schuren tegen de wieldoppen :D
gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 05:09. |