Lenso
hi lenso hier.
30jaar jong en zit al een hele poos ( vanaf 16-12-2003 ) op het forum maar sinds kort weer een beetje actief. de wielen fetisch is altijd gebleven. ik heb diverse vw's gehad zoals: witte corrado G60 ben nog op zoek naar een foto ervan. blauwe '83er golf1 gti rode '86er golf2 1600 automaat en sinds een halfjaar een vw passat gezins mobiel :D mijn vrouw rijd daar in met me dochter. met borbet A 7,5j en 9jx16 repimped fulda carrat 195/40/16 en 215/35/16 6cm verlaagd maar nog tehoog, twijfel nog over een schroefset. mijn daily is een vw caddy2 voor meer foto's check mijn gallery groetjes, berry |
welkom terug... hoe is het met de Dax-jes?
|
Quote:
Heey tjaap, daar ben ik ook nogsteeds zeer actief in. en nog een nieuwe hobby erbij, een dochter. ik heb het stik druk dussssssss :D |
Vergeet je niet die blauwe swallowtail die je gehad heb....HM kenteken had ie dacht ik...
|
Ha welkom terug, ik ben nog op jouw kaartje naar mania gegaan, 2004 dacht ik, kan ook 2003 zijn geweest :). Stijn heeft dat ooit bij je opgehaald voor me.
|
welcome back!
|
Sixflags 2004 toen het nog gezellig was,en iedereen met z'n poten van je auto afbleef. :D Welkom. |
Die blauwe golf 1 kan ik me nog herrinneren te hebben zien voorbij komen in de begin dagen van dit forum, de rest niet helaas maar wellicht zien we daar nog een topic over voorbij komen?? Welkom iig!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |