Welkom! Je sc stond een poosje terug nog op marktplaats of niet? Toen heb ik hem hier nog gepost.
Gr. Rutger |
Ja dat klopt. Dank je voor je welkom.
De verkoper wist niet wat die had staan, heb er zelfs op afgepingeld, ik wist dat deze auto's er waren, maar had ze nog niet in het echt gezien. Na enig onderzoek vooral in duitland, ben ik erachter dat er niet al te veel SC'tjes zijn, en dan vooral niet in deze staat, en voor die prijs al helemaal niet. Het schijnt dat er meer pirelli's zijn als sc'tjes. Greetz |
ik dacht eigenlijk dat die gespoten bumpers er op hoorden.. vond ze iig er wel bij passen.
welkom op het forum |
Quote:
Dat klopt. Het is ook zeer verleidelijk om deze auto te verbouwen zeg maar, maar als ik dat die ben ik gewoon een stomme l*l, want deze is gewoon te zeldzaam, al helemaal in deze staat. Daarom wil ik hem terugbrengen in originele staat en dan laten taxeren. Misschien dat er nog een gewone 1 bij komt die ik wel kan verkloten ;) verlagen, bumpers spuiten in carr. kleur, sportuitlaat, al dat soort dingen. |
Mooie Golf...
En welkom!! Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze Golf? Lees over SC......Kan iemand mij uitleggen wat hier dan zo bijzonder aan is? |
All times are GMT +1. The time now is 01:50. |