Wielbogen Golf 2 GTI / Jetta 2
Hallo
Ik ben op zoek naar 4 wielbogen van een golf 2 gti 16v of jetta 2, met dunne deurlijsten en dikke zijlijsten.. Moeten wel in goede staat zijn, krassen geeft niet , moeten toch nog gespoten worden, maar mogen niet gescheurd zijn.. Laat maar iets weten, ben er al lang naar op zoek. Liefst in belgie maar in nl mag ook. Prijs komen we wel uit. Bedankt Mvg |
achterst wielbogen heb ik nog liggen, dus l+r voor 50 euro. Deze zijn in goede staat!
|
En ik woon trouwens tegen belgie (poppel) aan!
|
Okee das al een begin..
Pb. Mvg |
met dunne deurlijsten én dikke zijlijsten? zoek je nou het model met de dunne strips, of de dikke?
|
dunne zijstrips en dikke dorpellijsten lijkt mij
|
Gewoon modelletje GTI, modeljaren 90-92 dan dus. :)
Zo ja, dan heb ik de achterste wielbogen nog liggen. In nette staat. Voor 37,50euro kan ik ze versturen naar België. |
Quote:
Het zijn er dus met dunne deurlijsten en dikke dorpellijsten, zoals je bij de meeste met dikke bumpers ziet.. @ Oakgreenvr6: Pb Mvg |
up,
nog steeds niet gevonden.. Mvg. |
goed zoeken ..........http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47472 ;)
|
Quote:
Heb nog wel een setje liggen :thumbup: |
Up,
nog steeds op zoek, die van RJtuning zijn verkocht, en van femme heb ik nog geen reactie gehad.. de achterste heb ik wel al gevonden, dus moest iemand de 2 voorste hebben in goede staat zou ook goed zijn.. alvast bedankt. Mvg |
up
|
http://link.marktplaats.nl/200565310 hier? :D
|
Quote:
bedankt voor de hulp, maar voor zo ver ik kan zien zijn het niet diegene die ik zoek :( Mvg |
Ik weet niet hoeveel je wil/kan uitgeven voor een set maar kijk eens goed op ebay.de.
Ik heb daar afgelopen week een set origneel G60 gesoord voor een meer dan acceptabel bedrag. 4 wielranden 2 skirts en 2 x skirt bevestiging... |
Quote:
heb ik ook al eens gekeken ja en heb ook een G60 kit gevonden, maar nu is het probleem dat ik met 16v spatborden zit? valt dat aan te passen of niet? Mvg |
dat is heel gemakkelijk aan te passen.
|
nog steeds op zoek naar2 voorste wielbogen van een GTI16V of G60, mogen wel niet uitgesneden zijn..
Die set op ebay lijkt mij nogal onbereikbaar.. Bedankt alvast, Mvg |
mag dicht,
gevonden. Mvg |
All times are GMT +1. The time now is 17:26. |