Jetta MK1 gekocht met wat werk (zoek nog eea)
Na al 1,5 jaar bezig te zijn met mijn project 'Caddy MK1' heb ik als daily nu een Jetta MK1 2-deurs aangeschaft. Een witte met een 1.6D onder de kap.
Hij heeft nog wel wat opknapwerk, maar dat zal de pret zeker niet drukken :D ! Nu zit ik alleen nog met een paar vraagjes: Van welke auto's kan ik allemaal het interieur overzetten? Stoelen krijg ik er wel pas in, alleen welke banken passen erin? Waar kan ik een net dakhemeltje (met zonnedak) vinden? Als er iemand nog iets heeft liggen :thumbup: ... Ik moet het rubber van het zonnedakje vervangen. Maar zijn deze nog wel nieuw te krijgen? Wil graag op de originele staalies van die mooie chrome doppen. Heeft iemand nog wat liggen? En mocht er iemand nog ander fraai (chroom) spul hebben liggen voor een MK1, mag je het altijd laten horen :thumbup: . Ik ga de Jetta zaterdag halen, dan zal ik meteen effe wat fotootjes posten! |
doppen en staaltjes heb ik wel liggen, doppen mooi, staaltjes mogen wel wat tlc hebben, maar hebben wel alle bevestigingsclips. banden zijn waardeloos. 100 euro's ?? laat maar weten
aangezien wegens een verhuizing de jetta ff teveel wordt gaat ie eruit, ben dus langzamerhand wat spullies aan het lozen. heb evt ook nog wel een setje 15" staal liggen van een corrado met 165/50 bandjes, witte knippers voorzijde (indien gevonden voor abeltje), nieuwe antenne |
kennis van mij heeft nog 3 achterbanken liggen, met en zonder hoofdsteunen.
|
Weet je toevallig iets meer over die banken?
Welke kleuren en evt in welke staat zijn ze? En niet onbelangrijk is natuurlijk: wat zou hij daar voor willen hebben denk je? |
Ik kwam vorige week op de sloop een 2-deurs tegen met een net blauw interieur.
|
Quote:
Thanks Rinus! :thumbup: Waar en welke sloop hebben we het over? Moet natuurlijk wel een acceptabele afstand zijn voor mij. En om eerlijk te zijn, heb ik de sloperijen bij mij in de buurt nog niet afgestruind voor mn nieuwe daily :cool: ... |
Ik weet niet waar je vandaan komt...
|
Quote:
Uden (N-Br.) |
Dan is het een aardig eindje rijden en heb de auto zaterdag te vol om het mee te nemen.
|
Quote:
Maar waar heb je het gezien dan? Kom vrij regelmatig her en der in NL, dus misschien kan ik zelf wel een keer gaan kijken :) . |
Staat bij Boels in Alteveer(Gr.).
|
Quote:
Hmm, das inderdaad wel erg ver. En in regio Groningen kom ik eigenlijk ook nooit. Ik zal hier de plaatselijke sloperijen binnenkort eens een bezoekje gaan brengen. Maar zeker wel bedankt voor je reactie Rinus :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:37. |