hoe US-achterlichten Golf 2 monteren?
Iemand die dit weet, heb een set US achterlichten gekocht!! :cool:
alleen wijst dit vanzelf of komt er nog al wat bij kijken? iemand? alvast bedankt!! :thumbup: |
kijken welke draad welke lamp laat branden en die draad over zetten op de usa lampen !
is niet heel moeilijk ik was met 30 min. klaar ! gr. Martijn |
Quote:
als dat alles is, dan heb ik een topic ge-opend voor jan-l*l!!! en schaam ik me eigen op dit moment een beetje!! :redface: |
neem aan dat je losse fittingen hebt bij die usa achterlichten ?
ik heb gewoon gekeken welke draad waar moest komen en een voor een heb ik ze toen aangesloten op de usa achterlichten ! is echt niet zo moeilijk gewoon ff rustig kijken voor je begint te knippen ;) ! gr. Martijn |
Quote:
ja alles zit erbij dus volgende week zaterdag er rustig voor gaan zitten!! :thumbup: Hopen dat het niet fout gaat! :cool: Thnx man!! ;) |
Als je ze net uit de doos haalt geeft het niet veel moed nee al die spagehttie :D
Je kunt die zilveren strip op de lamp zo volgen en dan aansluiten op hoe de oude zat! Wijst zich vanzelf ;) |
Ja dat is niks nee gewoon meet apparaat erbij klaar.;)
|
En niet raar staan kijken als je een draadjes overhoudt :tongue:
De US versie heeft 4 bolletjes per lamp, de EU 5... ;) |
oooh, ik zal wel kijken. Ik moet er dus wat geduld bij hebben!! :D
en aangezien ik niet veel geduld heb!! :rolleyes: |
ik heb het juist anders om moeten doen, van us kabelboom naar europese fitting.
mij is opgevallen dat voor elke fitting daar een massa aansluiting voor heeft. wat een chaos. heb ongeveer 5 massa kabeltjes over.. alles werkt wel goed.. |
is er iemand bereid om eens een foto hiervan te posten of me te pm'en?
|
jep fototje zou welkom zijn;
Ook van de achterlichten zelf. Kan niet voorstellen hoe deze er uit zien :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 06:04. |