Jubileummeeting: 25 jaar GTI Club HOLLAND. (veel foto`s)
|
Gezellig mannen.
Jammer misschien ook wel goed dat jullie in de tijd kleiner zijn geworden. Dit was vroeger de club van Nederland(ben ook lid geweest) Zag mijn maatje er nog wel op de foto Jarno :D |
gti club holland
Was mooi feestje.
Alles DIK voor elkaar. :thumbup: |
Quote:
de tijd van Baarlo , komt nooit meer .... wel jammer idd . |
Quote:
Dat waren toen zeer mooie meetings ....... pasgeleden de vaantjes weggegooit die je er altijd kreeg.... mooie herinneringen er aan ..... Heb nu ook nog een mk1 GTI-tje maar ben geen lid van de club meer helaas. Het ziet er op de foto's wel gezellig uit. |
alle 30 overgebleven leden?
|
Wel een beetje but foto's....de kwaliteit.
Ik ben zelf ook lid geweest van 1993 tot 1996 ofzo...maar mijn club is het niet...veel vriendjes politiek enz. |
Quote:
heel erg veel ........ ;) |
Te veel
|
Ben gelukkig dus niet de enige die zo denkt..:D
|
Erg veel
|
Waar niet tegenwoordig ;)
|
Maar de meetings in de vorige eeuw waren wel TOP van de GTI club dat mag ook gezegd worden. Op het hoogte punt hadden ze meer als 1500 leden, dat zijn er toch aardig wat lijkt mij.
|
Quote:
zeker weten super tijd gehad , wou het niet graag gemist hebben . :thumbup: |
Klopt...ben op elke meeting geweest in Baarlo toen...had niet eens mn rijbewijs..was volgens mij 16 ofzo :D
|
Quote:
;) |
Tja als je op een gegeven moment alleen nog maar geld betaald voor een clubblad waar alleen de auto's van de vriendjes in staan en een hoop advertenties van de onderdelen van de vriendjes en verder niks en ook geen grote meeting meer organiseerd dan ben je je eigen graf aan het graven en heb ik dus mooi opgezegd.
Vooral de regio meetings die op t laatst nog over bleven waren ook te triest voor woorden.Bakkie koffie en een plakkie cake op een parkeerterein bij van der valk om vervolgens het clubblad in ontvangst te mogen nemen. :redface: Ik herrinder me ook nog een van de laatste grote meetings in Drachten,waar de zogenaamde liefhebbers in de stad met elkaar op de vuist waren gegaan. :screwy: Gti-club holland nee dank u ! ;) |
Amen :D
|
`Gelukkig is er nog altijd volksforum.com...`
|
Quote:
Inderdaad de grootste VW familie van Nederland :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:14. |