golf 2 gti 84er
Ik heb er lang over na zitten te denken om een topic te openen.
Ik dacht wat kan mij het ook schelen. Ik heb een golf 2 van 84 gti gekocht. Er zullen al veel zijn die men auto wel kennen. Dit zijn foto's van men golf 3. Daar ben ik ook nog wel een beetje mee bezig maar niet veel meer. Heb andere velgen gekocht en ga met interieur bezig deze winter. Ik ga deze winter druk bezig met de golf 2 Heb al veel dingen gekocht. Men doelstelling is het las werk klaar te hebben deze winter En spuit klaar hebben. Dan breng ik hem in maart naar de spuiter toe. Kleur ben ik nog niet helemaal over uit en het blok ook nog niet. Maar ik heb nog even de tijd. Er komt veel chroom in en echt carbon Van binnen wordt alles carbon Ik heb al veel delen bij K-tech Liggen Die worden deze week naar me toe gestuurd Zal ze eigenlijk op halen maar kan niet weg Kheb men knie kapot Kan niet eens lopen. Hier alvast een paar foto's Van de golf 2 Ik zal deze week nog wel een paar foto's maken van de stoelen en verchroomde delen Dit is men daily golf 2 Hij is van 87 Happich ramen Verlaagt met fk koni geel hardheid verstelbaar Heeft 107 duizend gelopen en boekjes erbij Auto is keihard |
dat zijn een aantal mooie wagens zo bij elkaar :)
|
mooi wagenpark richard
de mk2 gti gaat weer een bom worden |
Leuk project die 84er !
Succes ! |
Leuk project, je MK3 vind ik erg gaaf maar je daily is ook niet mis !
|
mooi wagenpark heb jij!
mvg Mike |
leuke mk'z! ben benieuwd naar de vorderingen van de type 2. type 3 is ook erg mooi. had hem weleens gezien idd. succes ermee en ik ga je project zeker volgen.
|
zo gisteren weer wat chroom opgehaald Die vergulde moeren gaan er af. De stuurhuis had ik al liggen.
|
:thumbup: wat een spul
|
Wagenpark en plannen klinken goed.
Dit topic is er een om te blijven volgen. Goed bezig :thumbup: |
zo alle overbodige gaten onder de motorkap van de week dicht gelast Veel carbon spullen binnen gekregen van k-tech. In loop van volgende week weer wat weg brengen naar k-tech. foto's komen nog
|
Deze blijf ik zeker volgen, ben benieuwd ...
|
de golf 3 heb ik men recaro's verkocht De nieuwe stoelen staan al klaar. Achterbank licht bij de bekleder en deur panelen ook. Ook zijn men abc stylen voor de golf 3 binnen van carbon. Alleen kan nog niks doen aan de golf Kheb nog steeds men knie kapot Ik hoop deze maand geopereerd te worden. Als dat is gebuurt duik ik gelijk weer in de schuur Kan ik de golf 3 klaar maken. En weer druk bezig met de golf 2
|
damn richard ziet er goed uit ben benieuwt hoe de 3 er gaat uitzien dit jaar.
De golf 2 gaat een bom worden dat kan niet anders met dat chrome spul en de motor;) |
Quote:
niet te veel zeggen rob haha |
de knoop is door gehakt
Ik stop volledig met de hobby auto's Alles staat te koop Ik heb er een poos over na gedacht maar ik heb er geen zin meer in Prijzen wat het gaat kosten weet ik nog niet. Laat maar weten wat je nodig hebt. Ja ook de golf 3 gaat weg. Compleet of in onderdelen Prijzen komen er nog wel aan. Zal wel in januari worden. Anders stuur maar een pb |
jammer man dat je alles verkoopt.
zie het wel als je wat verkoopt wat ik kan gebeuren zoek wel een paar dingetjes. voor de vr6. |
richard zonde dat je er mee stopt
maar ik wist het al |
heb vanmiddag je stuk in de auto en tuning nog eens goed gelezen.
jammer dat je er mee ophoud jo. ik heb zelf ook nog een golf 1 project int hok staan staat ook al een mooi tijdje stil wil er steeds aan beginnen maar ja, wil hem toch ook niet weg doen. nou ja jij strekte met de verkoop. |
oja nog even wat als er mensen denken dat het carbon spul voor weinig weg gaat heb je mis Dan blijft het wel liggen Dat spul verliest zen waarde NIET Er liggen meer dan 18 delen op zolder
|
All times are GMT +1. The time now is 07:43. |