![]() |
verbreed staal gezocht?
alo
Kben hier al een paar keer verbreed staal op het forum tegen gekomen. Kzou graag een setje van 4 nette, verbrede stalen velgjes willen hebben voor onder mijn golf 3 van 95. De staat van de velg en/of band is niet belangrijk. Wel ben ik opzoek naar 4 perfect rechte velgen. bedankt Thomas |
13, 14, 15 of 16 inch groot en hoe breed? En welke steek en welke et-waarde wil je ;)
|
Ik heb nog wel een leuk setje voor je... deze heb ik een paar jaar geleden zelf laten verbreden. Ik heb een perfect recht setje gebruikt voor het verbreden. Het zijn originele 14" golf3 velgen, die verbreed zijn naar 8J. ET waarde is daarmee nu: ET20.
Foto's van toen: ![]() Er zitten nu Dunlop SP9000 banden omheen, waarvan er 1 scheef is afgesleten. Rijp voor vervanging dus. Naafdoppen heb ik er evt. ook bij: Manhattan deksels of zwarte VW kapjes met 4 kleine rubberdopjes. PM maar even als je een bod wilt doen. |
Quote:
ik denk dat er nu standaard 13ners opliggen dus 14, 15 of 16 is voor mij ok. Wat er zich aanbied hè Ik zou wel graag niet te breed gaan, gewoon een nette verbreding ten opzichte van de standaard dingetjes. Niet dat ze uit mijn kas komen en nog moet gaan klommelen voor de keuring. |
Quote:
Wat is dan de bandenmaat die er op moet komen? Je beste prijs? alvast bedankt.... |
Heb nog 2 setjes liggen 1 14" en 1 15" pm maar voor meer info
|
Je hebt PM!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:06. |