Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=87)
-   -   Keververhalen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4633)

Brazen 01-09-2004 11:22

Keververhalen

Kwam onlangs een site tegen....en wel deze http://www.maggiolinoweb.it/reports.html

en ik dacht dat het wellicht een idee was om onze eigen "mysterieuse" keververhalen op elkaar los te laten.

Mijn verhaal is bijvoorbeeld dat ik een heftig ongeval met een '67er heb gehad, met approx 70 km/u frontaal tegen een boom, en dat ik dit wonder boven wonder heb overleefd dankzij de stevige vooras en het stalen dashboard.

Bij deze hulde aan het arme meisje "jasmijn" (de '67er) die haar leven bij dit uitstapje heeft gegeven.

Rest In Peace

Bussie komt zo 01-09-2004 11:29

Een kennis van me had een kever die een mannen hater bleek te zijn.

Namelijk, zijn vrouw kon er altijd mee rijden en als hij ermee reed stopte de kever er altijd mee.

Zo reed hij s'ochtens weg en bij het eerste het beste verkeerslicht stopte hij ermee,belde zijn vrouw die stapte in en reed achter hem aan naar zijn werk en terug naar huis zonder problemen. en dat ging maanden zo door.

wat bleek. hij woog 20kg zwaarder dan zijn vrouw
als zijn vrouw ging zitten gebeurde er niks als hij ging zitten kwam de massakabel die achteraf niet goed vast bleek te zitten los en stopte de kever ermee.

zo zie je maar dat kevers van vrouwen kunnen houden en mannen kunnen haten.

Brazen 01-09-2004 13:33

lachen verhaal zeg.... :D

vwwastelands 01-09-2004 15:36

accu achter de voorstoel???????????? wat maakt dat uit dan je zit er toch niet op als bestuurder????

Bussie komt zo 01-09-2004 15:48

Quote:
Originally Posted by vwwastelands
accu achter de voorstoel???????????? wat maakt dat uit dan je zit er toch niet op als bestuurder????

:confused: Wat bedoel je .

ploon 01-09-2004 15:53

ik dacht toch ook dat de accu onder de achterbank zat

erwin 944 01-09-2004 16:27

was waarschijnlijk een engelse kever zonder voorstoelen ;)

Bussie komt zo 01-09-2004 18:14

hahaha.
jongens wat zijn we toch precies het gaat toch om het verhaal niet om de details. ;)

of wel

vwwastelands 01-09-2004 22:14

tuurlijk wel, een verhaal moet wel kloppen..................mag ene beetje in overdreven worden maar er moeten geen feiten verkeerd gebruikt worden..

BugStuk 02-09-2004 08:41

Hej Brazen... ben echt benieuwd of er "amazing" verhalen binnenkomen over het wel en wee in en om "the bugs"..... vindt dit wel een leuk idee nl... de rest ook??

flat 4 freak 02-09-2004 09:16

ja hoor ik vind het een leuk idee

ik ken ook een leuk verhaal
er staat ook een stuk over in de keverwereld ik weet alleen niet of het in de laatste staat of dat het de voor laatste was
maar het gaat over vogels die op auto's scheiten
dat vogels een bepaalde kleur uitzoeken om op te scheiten
lees dat maar eens

en ik woon in een straat waar vrij veel bomen bij de parkeerplaatsen staan en mijn auto zit altijd onder de vogelSHIT

en jou auto BRAZEN daar heb ik nog nooit wat op gezien
ben je een poetsfreak of vinden de vogels jou kleur mooi?????

ik heb de mijne nu al een 2 tal weken niet gewasssen en er zitten hier en daar wat flatsen en er zijn de laatst week geen nieuwe bij gekomen

en ik ga hem van het weekend wassen enpoetsen speciaal voor de ACN
en ik durf te wedden dat ie maandag avond weer gebombardeerd word:mad:

Brazen 02-09-2004 09:46

Quote:
Originally Posted by flat 4 freak
ja hoor ik vind het een leuk idee

en ik woon in een straat waar vrij veel bomen bij de parkeerplaatsen staan en mijn auto zit altijd onder de vogelSHIT

en jou auto BRAZEN daar heb ik nog nooit wat op gezien
ben je een poetsfreak of vinden de vogels jou kleur mooi?????

en ik ga hem van het weekend wassen enpoetsen speciaal voor de ACN
en ik durf te wedden dat ie maandag avond weer gebombardeerd word:mad:

sowiezo een mooie kleur...dat kan je niet ontkennen....maar rob zoals je weet heb ik waar ik geparkeerd sta geen bomen.....en dat is ideaal want die "flatsen" die je er bijna met een beitel moet afbikken die komen zelden voor..... tenzij je een maat gaat helpen met verhuizen.. ;)

flat 4 freak 02-09-2004 11:36

Quote:
Originally Posted by Brazen
sowiezo een mooie kleur...dat kan je niet ontkennen....maar rob zoals je weet heb ik waar ik geparkeerd sta geen bomen.....en dat is ideaal want die "flatsen" die je er bijna met een beitel moet afbikken die komen zelden voor..... tenzij je een maat gaat helpen met verhuizen.. ;)

eigen schuld dikke bult:biggrin:

BugStuk 02-09-2004 11:38

maaruh hij heeft je toch best geholpen met al dat gesjouw enzo (helaas met kegel)..

flat 4 freak 02-09-2004 11:48

Quote:
Originally Posted by BugStuk
maaruh hij heeft je toch best geholpen met al dat gesjouw enzo (helaas met kegel)..

hij heeft idd goed geholpen
en met kegel was idd te ruiken
de eerst zonnestralen die aan ons verschenen waren hem al te veel en al het genuttigde bier wat er die avond daarvoor naar binnen is gegaan kwam er met bijna dezelfde gang weer uit
het gehele trappen huis werd per direct gesponserd door onze grootste
bierbrouwwerij

BugStuk 02-09-2004 12:15

:) :) :) :p :) :) :)

BugStuk 02-09-2004 12:35

maar goed, dit alles even terzijde ;) ....... wie heeft er nog een mooi keververhaal?

BugStuk 09-09-2004 11:30

Heeft er nu werkelijk niemand ooit iets mafs meegemaakt dan?

Split52 09-09-2004 12:01

Ohkee... Het lijkt wel een Robijnrood 67er topic hier maar toch....

Had dus ook een 67er, was niet een hele frisse kever meer.. en de accu was ook overleden (stond overigens wel gewoon onder de achterbank ;) ) Starten kon je soms met de contact sleutel.. andere keren moest je even aandrukken omdat de accu dan geen genoeg prik had om de startmotor rond te slingeren. Aandrukken kostte slechts een paar meter dus kon het op de oprit!

Op een dag was ik even richting leeuwarden. Toen ik bij kruispunt E10 (voor de insiders vanuit richting Tytsjerk <-->Leeuwarden) een haakse bocht moest maken dacht ik toen m'n lichtje op groen sprong kreeg ik ineens een sportieve inval.. Trap het gas in en neem de bocht naar links met ietsjepietsje teveel gas! Gevolg: een 360 graden slinger op een autowegkruispunt! Echter ik kwam meteen op de goede rijbaan EN in de goede richting tot stilstand. Omdat het gebeuren me wat overrompeld had stond ik dus met een afgeslagen motor.. Laat dat ding nu net niet willen starten met de sleutel. Dus ik stap uit, begin dat ding aan te drukken en spring erin en rij weg met een erg droge kop... Al die luitjes die stonden te wachten voor het rode licht hadden mijn slinger dus zien gebeuren... en de meesten zaten echt tegen de ruiten geplakt. Was wel een hevige actie al zeg ik hetzelf...

BugStuk 09-09-2004 12:08

Kijk dat bedoel ik, toch weer een verhaal erbij..... dank je wel! :)

All times are GMT +1. The time now is 11:55.