Naar Bittburg DDD6 ??
Hoi,
Zijn er nog mensen die naar DDD6 gaan op 20/21 september? Net als vorig jaar zullen wij wel weer van de partij zijn met z'n vieren. Waarschijnlijk zijn we er met een gele, verlengde, verhoogde SPRINTER :screwy: van het Iceraceteam. Ga je zien. Luchtgekoelde groeten vanuit een zonovergoten Raalte. Emiel samen op pad met Gerben en Edwin en Roy. :beer: |
Ik waarschijnlijk met de Boxer crew, mag meerijden met de official Tiki towcar :)
|
Na de foto's gezien te hebben van DDD5 kwam ik erachter dat ik iets gaafs gemist had, dus dit jaar probeer ik ook te gaan :). Wat is de "leukste" dag? Of maakt dat niet veel uit?
|
Hoi,
Leukste dag? Maakt voor ons niets meer uit. Na een bezoek aan Santa Pod en DDD5 vinden we alles leuk. :cheers: Moeten de jongens wel gasgeven natuurlijk. :eek: Luchtgekoelde groeten vanuit een zonovergoten Raalte. Emiel en de rest. |
Heel het weekend Gijs :), dat is leuk, echter wel een beetje weersafhankelijk, maar dat zat tot nu toe altijd mee ;)
|
Vorig jaar echt heel het weekend schitterend weer gehad.
Hele relaxte sfeer en het gaat er lekker gemoedelijk aan toe. ? TIKI...............we zullen 'em in de gaten houden. We gaan mekaar daar zien. Luchtgekoelde groeten vanuit een zonnig Raalte. Emiel en de rest. |
Ik ga dit jaar ook weer. Vrijdag die kant op en zondag weer terug :D
Vorig jaar was het super :thumbup: |
Quote:
He Evil, bij slecht weer kan jij toch wel voor een beetje warmte zorgen :thumbup: Tot vrijdag/zaterdag! :) |
Quote:
Vast wel :) |
Staan er ook stands met (nieuwe) onderdelen? Wil misschien een setje coole wielen voor de 73'er en een Bugpack :)
|
Reken daar maar niet op, gaat vooral om racen / rijden!
|
vorig jaar was er 1 standje met wat onderdelen,
is inderdaad niet echt een "treffen" het gaat echt om de sprints.. ga zaterdag of zondag waarschijnlijk.. |
Quote:
Gezellig, dan zie ik je wel. Gerk ga jij ook? |
Nope, dit jaar niet! Op zich wel weer eens de moeite waard, tis een gaaf evenement!
|
Jammer, Wolfsburg - Bitburg is 5,5 uur. Dat word mij een beetje te gek, als ik het geld had liggen was ik zeker gegaan. Reistijd zelf is eigenlijk het probleem niet.
|
Hey, dorpsgenoot kom toch effe langs.........
Hajee, hoe kan ik je herkennen of met welke auto ga je? We moeten eens babbelen over de spijl. |
Quote:
Official not the tow car :D maar een grijze T5. Bewaar wat Jupiler voor mij, ben er zaterdag avond :thumbup: |
Quote:
Komt goed Paul! Word gezellig! |
Jaaaaaaaa, dat wil ik ook. Maar dat gaat gewoon niet lukken. Loop nu stage bij Volkswagen AG. Krijg erg goed betaald voor een stageloper. Maar 1 keer heen en weer naar Raalte kost me al 125 euro. Dat doe ik dan toch liever als naar Bitburg waar in principe geen familie/vrienden van mij is ;)
Volgend jaar hoop ik een baan te hebben, als dat zo is kom ik zeker :D. Ben nu bezig een afstudeerplaats te regelen en heb iets heel mooi's hier bij de Forschung & Entwicklung gezien! |
Quote:
Ik hoop dat je doelt op warmte in de vorm van een vlammetje :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 17:13. |