kabelbak achter 2.0 8v GTI motor
Hellow,
Mijn broer is bezig met het weer opbouwen van de motor van zijn Golf III GTI 2.0 8v. aangezien zijn stangenbak voor ik de golf inkorte al zeer slecht schakelde.. het mechaniek wou voor geen meter... Kortom.. alles was er toch uit.. de motor en alles... hele motorruimte leeg, omdat ie gespoten is nu, dus een andere bak genomen. Hij heeft nu een kabelbak van een 2.0 16V passat achter(naast ;) ) zijn motorblok hangen... maar zit nu alleen nog met de baksteunen. Zijn "oude" baksteunen van de originele bak, die passen dus niet. De vraag: Is er een golf III standaard met een kabelbak geleverd? want dan neemt ie daar de steunen van over... De code van zijn bak is nu AFE.. Als iemand meer kan vertellen, of de steunen dus te vinden zijn van een bepaald model Golf III, of dat het niks wordt... graag... Mocht het namelijk niet te vinden zijn, dan gaat ie een poging doen zelf de steunen te maken, maar simpeler is ori steunen. |
Volgens mij is een stangenbak in een Golf 2 en in een Golf 3 geleverd. In een Golf 2 past op originele steunen een Corrado kabelbak. En die is weer gelijk aan de Passatbak. Dus het moet gewoon passen. Wat is er precies anders aan dan?
|
nou... alle baksteunen... weet niet precies hoe trouwens... Hij heeft inmiddels 1 passende steun gevonden, van een Golf III TDI... Maar hij heeft momenteel niet echt de tijd om verder te zoeken en te knutselen...
Als iemand meer kan vertellen... graag... Ik denk zelf trouwens dat de andere steunen van een Golf III TDI ook wel passen.... maar daar moet ie nog eens naar kijken dus. |
All times are GMT +1. The time now is 10:14. |