Maarten 16v
Hallo
Ik ben maarten, ben 17jaar, ga nog naar school en woon in belgie (oost-vl), k ben aan een golf 2 16v bezig, die ik gekocht heb van mijn broer nadat hij er een ongeval heeft mee gehad... :rolleyes: fotos : Zo was hij ooit... Het ongeval: dus dan maar op zoek gegaan naar een andere kast, en nu alles aan het overbouwen... zo staat hij er nu bij.. Fotos van de andere kas: Bodem heb ik al volledig klaar.. verder ligt ook het volgende al klaar: klapramen nieuw in de doos :D elektrische ruiten en cv ook al.. nu dus vollop bezig om alles spuitklaar te maken kleur word waarschijnlijk jagermeister oranje, maar is nog niet zeker.. wat denken jullie hiervan? :tongue: Commentaar altijd welkom. Mvg |
mooi projekt! maar zou toch een subtieler kleurtje kiezen...donkere kleur bruin met gouden mettallic... bijvoorbeeld..
|
Leuk project ;)
Wat voor stijl is de bedoeling? Weer g60 eromheen of voor de dunnere bumpers? |
Quote:
jep, terug g60 kit, dikke bumpers, alles meegespoten :) |
Iemand een mooie kleur in gedachten?
ik raak er niet echt uit :D Mvg |
Wel mooi waar je mee bezig bent, ben benieuwd naar de vorderingen
|
update van de vorderingen:
De bodem volledig afgewerkt, ondertussen de assen er ook al terug ondergestoken.. Zo zag hij er 2 weken geleden uit, stukken in de spuitplamuur gezet : Het dak: Motorkap gecleaned: Achterpaneel stond ook in de spuitplamuur maar heb ik geen fotos van.. Vandaag de grondverf gespoten en het ziet er goed uit! Het dak: vleugels gecleaned: Koffer gelcleaned: Dat was het! Ik ga wat regelmatiger proberen updaten :thumbup: nu maar op zoek naar een mooi kleurtje vinden en de motorruimte spuiten, iemand tips? Mvg ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:04. |