![]() |
zwarte golf 1 gti
Ik ga zometeen kijken bij een zwarte golf 1!
hebben jullie foto's van een zwarte golf 1 ? dan kan ik kijken wat ik dr van kan maken dit wordt em waarsch.: ![]() Edit: ik heb hem dus gekocht! en hier nog een paar foto's! graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden en wat je er aan zou veranderen. ![]() ![]() ![]() ![]() traanplaat is inmiddels vervangen voor mooneys deurmatten.. Plannen: Schroefset dr onder, dus lager Andere stoelen inbouwen Originele koplampen plaatsen (zitten nu kruislampen in) Misschien rolkooi dr uit halen. (maar dan moet dr gelast worden) Iemand een idee hoe ik corrado stoelen er in krijg die ik ook kan verstellen ? want die hendel zit aan de andere kant.. |
Leuk bakkie, duur?
|
neuhh, niet echt in vergelijking met wat sommige mensen durven te vragen voor een mk1..
|
Er staat gti in de grille, is dat ook zo? Of alleen de badge?
|
tis een gti ja
|
Ziet er netjes uit zo op de foto,alleen jammer van de verkeerde bumpers erop.
|
Stoere bak! en diebumpers zijn juist super!
|
vind die bumpers juist ook wel cool! maakt me verder niet zo uit dat 't niet origineel is ofzo.. maar iemand nog foto's?
|
Bekijk hem /haar wel goed.
Mijn ervaring met ZWARTE golfjes is dat ze behoorlijk roestgevoelig zijn. Ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de verf. |
oke thanks..! hij komt zo naar mn garage toe, dus zal hem is inspecteren op de brug.
|
Met een inspectie op de brug moet het idd zeker goed komen :thumbup:
De Golf ziet er beslist niet verkeerd uit ,en een 1600 gti is altijd gaaf. Succes. |
een uni kleur lak is altijd gevoeliger voor roest dan een metallic...
maar wel stoer een zwarte. mvg Mike |
Het verbrede staal past ook wel. Iets lager nog en klaar!!
|
Bumpers zijn niet verkeerd toch, ik zie een kenteken wat met FN begint, dus volgens mij komt ie uit '79? Dus kleine achterlichten?
|
kleine achterlichten inderdaad! heb hem zojuist gekocht! hij zag er nog goed uit van onder!
ga denk ik wel wat chroom accentjes terug brengen. bijv. sierstrips en grille.. verder nog mensen suggesties? en @ meijer hij moet inderdaag nog wat lager.. helaas zit dr geen schroefset op.. dus dat komt nog. |
Quote:
Leuke auto! En een Gti met kleine achterlichten is natuurlijk al helemaal super. Ik zou persoonlijk geen chromen lijstwerk aan brengen. Hoort in MIJN ogen niet op een Gti. Mijn mening: Zwarte lijsten Zwart stalen bumpers (chromen verkopen, maak je misschien ook nog winst) Gti grill (rode rand) En uiteraard de striping op de deuren |
Zwarte stalen bumpertjes, gti lip, spatbordverbreders en geen chrome.
Gefeliciteerd met je aankoop trouwens, wat voor stoelen zitten erin? |
Precies wat de andere ook zeggen....zwarte bumpers erop,rode rand om de grille,kuiplijsten erop en verlagen...chroom is zo'n trend de laatste jaren...ik word er niet warm of koud van,en zeker niet op een Golf waar het helemaal niet op hoort....
|
Jeetje, wat zijn we hier allemaal eensgezind :D
Toen ik de foto zag, dacht ik precies hetzelfde als de 3 hierboven... Echter is het natuurlijk jouw auto ;) Gefeliciteerd met de aankoop! Ziet er echt mooi uit zo op de foto. Snel maar fotos plaatsen van de vorderingen! |
ziet er ceker leuk uit..
enne meer fotos zijn ook welkom |
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |