Benzine tank golf cabrio 91
Er lopen 3 lijdingen van de tank naar de motor ruimte. Weet iemand waar deze voor zijn?
1 is voor benzine (via de pomp) naar de motor. 1 retour?? 1 ??? Kan het zijn dat er een vacuum naar de tank loopt om een klep open te doen? |
Zover ik weet de ontluchting van de tank,
maar ik kan me ook vergissen.. |
Het is een slang die naar de motorruimte loopt.
Ik heb de auto zonder motor gekocht dus ik weet niet waar de slangen heen lopen. |
1 aanvoer, 1 retour en 1 voor het koolstoffilter.
Kan je btw gewoon achterwege laten...millieu onzin. |
Quote:
koolstoffilter... dat woord zocht ik, ik zal al de hele dag te denken wat het nou was:P ik zat de hele tijd met koolfilter in me hoofd, dus ik zat in de buurt :cool: Maar die zou ik niet achter wegen laten, want je brandstof verdampt ook in je tank als je auto stil staat... die dampen worden opgevangen door het koolstoffilter, als je dan rijd worden dat filter weer leeg gezogen... Dus als je die niet aansluit heb je eigenlijk brandstof verlies, het zal niet veel zijn... maar met die prijzen van tegenwoordig :screwy: |
Dus er zit geen vacuum naar de tank? Mijn blok valt nog steeds uit na 20-30 sec namelijk. En ben van alles aan het proberen maar probleem is nog niet gevonden.
Ik ga dit weekend de slangen in een emmer hangen, en kijken of er voldoende benzine uit komt. |
Heb uiteindelijk maar de tank uit de oude auto (waar het blok uit komt) aangeloten en de motor loopt als een zonnetje. De pomp die onder de auto zit voldoet dus niet. Dat is het probleem van het uitvallen. Zou ook nog het probleem kunnen zijn dat de tank vacuum trekt of is dat ergens in de buurt van de tank opgelost?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |