Gecoate ramen
Ik heb op me pas gekochte golf 2 aan de achterramen coating.
Alleen zijn deze niet donker genoeg voor wat ik wil. Alleen lijkt het of er hele rare plekken op zit. Is dit weg te halen met een speciale vloeitstof? Of kan ik de coating op een andere manier er af halen. Want wil folie plaatsen. |
denk dat je met een steje nieuwe ramen sneller en goedkoper uit bent.
|
plaats eens een foto, want krijg een beetje het idee dat je het over sighlach ramen hebt
|
Quote:
Ik zal kijken of ik een beetje goede foto kan maken van die vlekken. Wat bedoel je trouwens met sighlach ramen? Is dat speciale soort ofz? |
siglachrome is een bedamping die op een aantal uitvoeringen heeft gezeten. heeft een bruine gloed in de ramen zitten en zijn geld waard ;)
|
Het heeft wel een kleur richting bruin
Is dit rondom of alleen in de achterramen? want de voor ramen zijn heel lichtjes getint. En er zit wel kenteken graverin in. |
Achterraam en de achterste zijruitjes zijn gecoat als het om een siglachroom setje gaat(deze benaming staat ook in de ramen gegraveerd!)
|
Voorbeeld fotootje van Erik's auto:
:) |
Dat is al lang geleden. :)
|
er staat alleen op de kofferbak raam dat logo.
met deze code eronder: siglachrome E1 43 R-001200 .....0 ESG Tinted. Maar op de 2 andere zijramen staat dit niet. Kan dat kloppen? |
op de zijramen zitten toch ook dat logo.
Verkeerd gekeken.. Maar aangezien iemand zei dat deze geld waard zijn hoe veel dan? Er zit wel overal kenteken gravering in. Of kan je die met special spul dicht smeren zodat dat weer glas achtig wordt |
Ik zou ze lekker laten zitten. Mooi toch dat je ze hebt? Met kenteken gravering zijn ze een stuk minder waard. Dit is toch veel mooier dan folie.
|
als je ze donkerder maakt lijkt het net een grijs kenteken
|
All times are GMT +1. The time now is 10:46. |