golf 2 gti te koop
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1989 Carrosserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 942 kg Kleur: Zwart Vermogen: 79kW Cilinderinhoud: 1781cc auto is compleet met veel boekjes en bonnen exterieur: geen roest of schade (enkel iets rond dakraam) tec verlagings schroefset (bon+sleutel aanwezig) 14" oz sport wielen elektrisch glazen dakraam (niet aangesloten) einddemper is nieuw, de rest is remoerig, wellicht dat deze vervangen moet worden. interieur: stoelen zijn helemaal netjes (geen vesleten delen) bijzonder: bouwjaar: 06 1989 motor: 1800 8v km'stand: 170.000 boordcomputer: mfa werkt apk: 18 12 08 bezichtiging waard lijkt mij prijs: €950,- of met bbs rs 16" ET 35 7J 5x112 prijs: €1350,- |
Bouwjaar?
|
bouwjaar 1989
|
Quote:
|
Quote:
tuurlijk bel anders ff: 0642201153 |
Staat in alkmaar?
|
Quote:
jep :thumbup: 072 |
of met bbs rs 16" ET 35 7J 5x112
deze zijn geheel schade loos (helemaal nix!), geheel zwart en met banden (niet zonder) golf + bbs rs prijs: €1350,- |
^
ook zonder de bbs rs wielen te koop, deze moeten niet perse weg. |
^
|
^
heb al eerder een set bbs gepast, maar deze et was lelaag. vandaar dat ern nu een setje BBS RS met voordelige ET en J waarde bij zit hier een voorbeeld van hoe de vorige set eruit zag: |
Dat zag er toch beter uit ;) Zitten er ook adapters bij trouwens, en zo ja hoe dik zijn die?
|
Quote:
nee heb nog geen adapters bij de golf, was eerst opzoek naar het juiste wiel (ET/J waarde) |
^
|
^
mevrouw heeft de tank leeg gereden, waarschijnlijk wat vuil van onderin meegekomen. kortom golf loopt wat onregelmatig vandaar een mooi prijsje voor de golf (zonder bbs) 750 euro |
^
|
^
|
na wikken en wegen heb ik besloten at als er genoeg animo is voor de losse delen ik de golf uit elkaar schroef.
dus laat maar horen wat jij het liefst heb, dan maak ik een nieuw topic met alle prijzen. denk aan: -schroefset -einddemper -interieur -bumpers -grill -lampen -spoiler -deuren -motordelen gr bart / alkmaar / 0642201153 |
^
|
^
|
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |