Magnaflow RVS demper 63,5mm universeel
Te koop aangeboden wegens overbodig:
Magnaflow RVS demper met 63,5mm aansluitingen ( 2,5 inch ) ideaal voor het zelf maken van een RVS uitlaat voor sport-, race- of showtoepassingen. Mooi laag model, ideaal voor verlaagde auto's! Specificaties volgens Magnaflow: 4 x 9 in. Oval Body; 2.5 in. Inlet/Outlet; Center Inlet/Cent Stainless Steel Muffler; 4 x 9 in. Oval Body; 2.5 in. Inlet/Outlet; Center Inlet/Center Outlet; 14 in. Body Length; 20 in. Overall Length; Volledig geproduceerd uit RVS, RVS plaatwerk, RVS buizen en RVS gelast. LXBXH: 35X22X10cm ex aansluitingen Nieuw in de verpakking, ongebruikt, alleen uit de doos gehaald voor passen onder auto. Nieuwprijs inclusief verzenden uit de USA was omgerekend 85 euro. Nu voor 75 euro inclusief verzenden. Een beller is sneller: 06-20600074. |
Vergeten te melden dat deze als tussendemper of einddemper gebruikt kan worden...
|
Dit is een absorptiedemper en geen reflectiedemper toch? Waarom heb je hem zelf niet gebruikt op je rallye?
Ik zoek zoiets om als einddemper op mijn corrado te fabriceren, ik denk dat dat wel moet lukken met deze maten toch? Misschien dat hij zelfs een beetje aan de korte kant is. Ik zal in ieder geval vanavond even meten onder mijn auto en als het een beetje past qua maten, is hij wat mij betreft verkocht. |
Dit is idd een absorptiedemper.
zie pm. |
Verkocht, over en sluiten!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:06. |