Lupo GTI horten en stoten?
Sinds een paar dagen klaagt mn vriendin dat de Lupo GTI wat schokkend rijd als die warm is.....ik vandaag er mee aan het rijden geweest,en inderdaad,kip had gelijk,als die warm is gaat ie vervelend doen.Ben ik bijna thuis gaat ineens een lampje op het dash branden (dat motorblok met die bliksem erin) en lijkt het alsof het vermogen weg is en op 2-3 cilinders loopt.. :confused:
Iemand idee wat we nu weer aan de hand hebben hier? Gaat om een 1.6 16V AVY motor. |
"kip had gelijk":D
Kan van alles zijn, even uit laten lezen. |
is dat niet zo'n motor met staafbobines? Die gaan ook regelmatig kapot nl.
|
Quote:
Ja...ik noem haar Kip,en zij mij Pik...zelfde letters,andere volgorde,houd het lekker simpel hier:D Zal hem maandag eens laten uitlezen iig,en ga nu eens kijken of er van zgn staafbobines inzitten |
polo gti heeft er nl. ook wel last van, en die heeft die bobines wel. Als ik het goed heb :redface:
|
Is dezelfde motor als een Polo GTI...dus zou best kunnen ja.
|
Net even gekeken en weer even gereden.Auto reed weer goed...tot die warm werd,weer haperen..
Zitten gewoon bougieskappen op en een verdeler,dus geen 4 aparte bobines(zoals een 20V bijv) |
wat ook wel eens voorkomt, is dat de bougiekabels een te hoge weerstand krijgen,als ze te warm worden. Heb het al vaker meegemaakt. ( werk zelf bij de vw)
maar uitlezen is denk ik wel het makkelijkst en goedkoopst, om eerst te proberen. |
ik had ook zoiets met de polo gti alles nagekeken bleek het de krukas-sensor te zijn die vervongen en nu is het goed misschien heb je er wat aan :confused:
|
Ronnie V is de winnaar!
Heb hem laten uitlezen,en er was een ontstekings probleem bij cilinder 2 en 3....alle 4 de kabels vervangen voor originele nieuwe (rode?!!:D) en rijd weer als een nieuwe.Alleen even laten resetten weer,halve kermis brand op het dashboard nu. |
All times are GMT +1. The time now is 02:56. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.