![]() |
vraag: k&n op 1.3 carb
hey ik heb net ff me standaard filter met de bak van de carb afgehaald om ruimte te maken voor me k&n filter die ik net heb opgehaald.
nou is het probleem ik heb nu 2 slangen over die van de standaard luchtfilterbak af komen: 1 dunne slang die van de carburateur af komt en eentje die behoorlijk dik is en ergens achter van het blok af komt mijn. mijn vraag is nu waar moet ik deze 2 slangen laten en waar zijn ze eigenlijk voor??? gr. alex |
de 'behoorlijk dik' is je karter ontluchting... die andere slang kan ik me even niet bedenken waar die voor is...
|
lees net op site van k&n dat ik voor die grote een gat in me luchtfilter plaat moet boren dan blijft hij er wel in hangen :screwy: en die kleine moet ik gewoon iets in proppen dat die afgesloten is...
zijn die mensen bij k&n wel helemaal fris daar boven? nou ik ga ff een gat boren in me luchtfilter plaatXD |
carterontluchting zijn breatherfiltertjes voor te krijgen.
Dunne slang is ws. de vacuumslang van de originele warm/koud klep in de inlaat richting de carb. die klep zit er nu niet meer op, dus dat slangetje moet je idd afdoppen. |
inderdaad, voor de carteronluchting zijn kleine filtertjes voor te krijgen..
voor de vacuumslang kun je gewoon een schroef indraaien zodat deze is afgesloten. |
Quote:
Quote:
Quote:
dat zeg ik :D |
bedankt allemaal voor de hulp.
ik heb hem erop zitten gewoon ff zo'n filtertje opgehaalt voor carterontluchting. luchtfilter helpt ook nog serieus een klein beetje onderin :thumbup: maar grootste voordeel is nog wel dat lekker geluidje :drive: :clap: |
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.