Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Lupo, Fox en Up! (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=77)
-   -   Stugge ophangingsdelen Lupo..wat is er te krijgen? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45214)

René 12-08-2008 09:52

Stugge ophangingsdelen Lupo..wat is er te krijgen?
 
Moi,

Ik ben op zoek naar delen voor mijn Lupo.
Powerflex draagarmbussen, toplagers, etc...

Wie weet wat er allemaal een beetje te krijgen is voor een Lupo?
En eventueel met adressen waar het te krijgen is? :)

René 12-08-2008 09:58

Heb deze zelf al gevonden bij www.biesheuvel.nl :




Nr1: Voor Wishbone inner bus (voor), 2 per auto nodig.
Prijs per stuk: €23.92

Nr2: Voor Wishbone inner bus (achter), 2 per auto nodig.
Prijs per stuk: €27.12



Dus de voorkant is geregeld...
Aan het plaatje te zien moeten er ook achterasrubbers te krijgen zijn.
En de toplagers zoek ik nog.

René 13-08-2008 00:11

Net weer wat gevonden op www.bonrath.com/d/

Quote:
SUSPENSION POWER-KIT




VW Golf 2 / Jetta 2 / Golf 3 / Vento (ohne GTI, 16V, VR6) Polo 6n2 Polo 4 + Lupo

8 Polyurethan Lager, Teile Gutachten, Montagehinweis

Umrüstsatz für Stabilisator vorne
Artikel-Nr.: 076889
€ 69,90




Quote:
SUSPENSION POWER-KIT




VW Polo 4 + Lupo

4 Polyurethan Lager, Teile Gutachten, Montagehinweis

Umrüstkit für Stabilisator vorne
Artikel-Nr.: 077732
€ 69,90


Quote:
SUSPENSION POWER-KIT



VW Polo 4 + Lupo

4 Polyurethan Lager, Teile Gutachten, Montagehinweis

Umrüstkit für Querlenker und Hinterachse
Artikel-Nr.: 077749
€ 99,90


Quote:
FEDERTELLER




VW Polo 4 (6n) / Lupo Seat Arosa

ersetzt Original Artikel 357 412 341A
10 mm Tieferlegung
Komplettsatz für Vorderachse
inkl. Teilegutachten
Artikel-Nr.: 077350
€ 39,90


Quote:
DOMLAGER




VW Polo 4 (6n) / Lupo / Seat Arosa
ersetzt Original Artikel 6N0 412 331A u. 1J0 412 331C
optional kann Axiallager 078043 verbaut werden
extra verstärkte Version
Komplettsatz für Vorderachse
inkl. Teilegutachten
Artikel-Nr.: 076797
€ 79,90

Melvin 13-08-2008 06:26

Hoezo? Het is geen race-auto! Schroefsetje monteren en klaar, je moet het jezelf niet te gek maken ;)

Erik 13-08-2008 07:05

:goodpost:

Black Devil 13-08-2008 08:33

Waarom zou je dit allemaal willen monteren in vredesnaam. Zal het alleen maar berestug van worden. Of ga je circuit rijden met je snelle Luup. ;)

René 13-08-2008 08:50

Wie zegt dat alleen race-auto`s een goede wegligging moeten hebben...

Arne 13-08-2008 08:51

Dat bereik je ook wel met alleen een schroefset. Die zou ik eerst eens monteren en daarna verder zien...

Black Devil 13-08-2008 09:04

Quote:
Originally Posted by René
Wie zegt dat alleen race-auto`s een goede wegligging moeten hebben...


Even serieus, als je hem eens verlaagd en die wielen erop zet heb je een prima sturende auto.

Wil je echt voor de max dan ga je voor een dure schroefset (om mee te beginnen).

martiepartie 13-08-2008 09:09

Quote:
Originally Posted by René
Wie zegt dat alleen race-auto`s een goede wegligging moeten hebben...


wat is een goede wegligging?

Voor het circuit is een goede wegligging anders gedefinieerd dan voor op de straat :rolleyes:

Al eens over gedacht wat voor verschillen er allemaal tussen een circuit en straatoppervlak zitten? Dat is dan ook direct de reden dat circuitauto's wel stugge rubbers hebben en de straatauto's niet.

Marcski 13-08-2008 09:16

niet alleen het oppervlak is anders, ik mag ook hopen dat je rijstijl anders is ;)

Berserker 13-08-2008 09:16

Quote:
Originally Posted by martiepartie
wat is een goede wegligging?

Voor het circuit is een goede wegligging anders gedefinieerd dan voor op de straat :rolleyes:

Al eens over gedacht wat voor verschillen er allemaal tussen een circuit en straatoppervlak zitten? Dat is dan ook direct de reden dat circuitauto's wel stugge rubbers hebben en de straatauto's niet.


Jups ik zou het niet voor alledaags verkeer willen gebruiken, Rene beter gewoon schroefsetje en t daarbij laten... Dit is allemaal leuk voor als het je 2de auto is...

martiepartie 13-08-2008 09:21

Quote:
Originally Posted by Marcski
niet alleen het oppervlak is anders, ik mag ook hopen dat je rijstijl anders is ;)


goed punt :thumbup:

Rijstijl is zeker anders.. De gemiddelde automobilist op de weg vertrouw ik voor geen meter. Op het circuit (niet dat ik dat heel vaak gedaan heb) is dat net even anders.
+ dat je dan vaste klant wordt van 't CJIB..

Jurgen Santana 13-08-2008 09:27

Die rubbers voor de voorste draagarmen zij wel handig icm met een schroefset. De originele krubbers kunnen er niet zo goed tegen om onder een andere hoek te staan door te verlagen.

Erik 13-08-2008 11:16

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Die rubbers voor de voorste draagarmen zij wel handig icm met een schroefset. De originele krubbers kunnen er niet zo goed tegen om onder een andere hoek te staan door te verlagen.
Eer die versleten zijn heeft René zijn auto al lang verkocht.

Pedaalemmer 13-08-2008 11:24



Arne 13-08-2008 11:27



Ferry24 13-08-2008 12:46

uhm en met een 1.0 heb je deze wegligging echt niet nodig. Ligt er nou echt een snel motortje in dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen......

Gewoon verlagen en klaar.

VW_Mannetje 13-08-2008 16:02

Mijn Lupo is ook m´n daily, en had em op z´n laagst gelegd.
Zo reed ik op de worthersee rond, lag gewoon retestrak op de weg.
Schroefsetje eronder en wat bumpstops achter en gaan!!!!

En dat is een 1.4 met een Weitec GT setje.
Vind em nu al goed stug!

Dus dat heb je allemaal niet nodig joh!
Gewoon een schroefset eronder planten en je bent klaar.

René 16-08-2008 18:05

Mooooi...

Adresje waar ik elke week kom kan ook alles leveren! Dus dat is geregeld.
Gaat mij er gewoon om dat het ding straks als een blok op de weg ligt.


All times are GMT +1. The time now is 23:36.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.