schroefpoten achter jetta1
Hallo,
Ik heb nu mijn schroefset eronder alleen achter kon ik er niet helemaal uit. Ik heb zeg maar +/- 5 cm ruimte over boven de veerpoot. De as lijkt wel niet ver genoeg omhoog te komen om de veerpoot te klemmen. Is dit normaal of heb ik iets verkeerd gedaan ?? :confused: De auto staat nu nog op assteunen en ik wil 'm er graag vanaf hebben.... :rolleyes: Gr. Bas |
De schroefpoten zijn korter...je zal de achteras dus hoger op moeten tillen..
|
As opkrikken en dan die rubber dop in de kofferbak erin en aandraaien ?? Moet dat genoeg zijn ??
|
alles zit gemonteerd. :)
Alleen nog een vraagje: heeft iemand een foto van een complete schroefpoot achter van een jetta/golf 1 vlak voor montage ?? Een foto zodat ik goed de onderdelen kan zien... Nu zit er bij mij van bovenaf gezien een moer, stalen ring, rubber, dan eronder weer een rubber, daarna de blauwe ring en daaronder de veer. Ik vind het vreemd dat zodra alles omhoog schroeft, de blauwe ring langs het rubber schuurt en dat dat allemaal vrij stroef loopt... Ben ik iets vergeten of hoort het ook zo ?? |
zou zeggen plaats zelf es een foto want klinkt erg vaag...
normaal is het van onder naar boven gezien...veer,schotellang buisje moer rubber om het buisje, in de schotel drukken auto op wielen zetten dan bovennkant opbouwen dus rubber met schoteltje en dan de moer erop ,nog een schotel en weer een moer en klaar |
Quote:
Tot aan de carrosserie snap ik het nog, aan de bovenkant blauwe schotel en dan rubber. Auto laten zakken. Bij mij krijg je dan een rubber, stalen schotel/ring en dan de moer. Dus 1 schotel en 1 moer.... :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 13:37. |