Eindelijk verlaagd..
Ik heb mijn golf 1.3nz 4bak alweer een aardig tijdje en afgelopen maand hem eens een beurtje en APK gegeven, verrassend genoeg alleen 1 aandrijfas hoes r.v. wielzijde dus direct gerapareerd en weer een jaar rijden! En dat na 252.000 km!
Ik was zo blij dat ik direct samen met masselink(ook actief hier ergens)een schroefsetje heb besteld.. hier het resultaat, ff snel een fototje geschoten..komen nog een paar mooie fotos samen met de golf van masselink. Nu zit ik met de volgende probleem; de bovenste schotel sluit niet meer mooi aan op de carrosserie waardoor hij klappert als je over een hobbel rijd. Iemand hier een oplossing voor?(bijv. een minder diep verzonken boutgat ofzo) En..bakolie vul je bij via de teller?en hoeveel gaat erop? groeten arjan |
kolere. die ligt achter wel heel laag ... Keer andere velgjes zou nog mooier zijn ;)
|
Quote:
Ach die kan nog wel een stukje lager of niet?? :rolleyes: René (Tiefleger) |
Zolang je op een normale weg rijd en je schraapt nog niet, kan hij altijd lager:P
Leuke golf, succes ermee;) |
Hij ligt idd goed laag, bakolie kun je bijvullen aan de voorzijde van de bak. Daar zit nl een grote bout (meestal), anders via de km teller. Gaat ongeveer 1.5-1.8 ltr in.
|
ey arjan, da's wel wat anders dan je sierra,of niet? :thumbup: Aan de voorzijde van je bak zit een inbus(17?),die eruithalen en daar bijvullen.
|
ja dat is zeker wat anders!bevalt super dit golfje!van de week andere bandjes voorop gelegt want ik kon niet meer fatsoenlijk een bocht nemen zonder dat alles aanliep. En het staat ook wel erg goed moet ik zeggen. Moet er eigenlijk nog 2 bij hebben maar zijn behoorlijk aan de prijs (175-50-14)
Bakolie inmiddels ververst, en spatlappen verwijderd want die gingen over de grond. Niemand een oplossing voor het geklapper van de schotels voor?ik heb eens rondgevraagt maar meer mensen schijnen er last van te hebben.. groeten. |
Die bovenste schotel ligt nooi op de carosserie, ligt er altijd wat boven, dat klapperen komt daar waarschijnlijk ook niet vandaan. Misschien je fusee kogel die stuk is, die willen het nog wel eens begeven na verlagen, zelf ook aantal keren mee gemaakt. Kost paar tientjes, of nog niet eens
|
arjan, welk bandenmerk heb je?
|
Kijk eens naar je stuurstangen. ;)
|
Quote:
Klopt, ik heb er ook last van aan 1 kant..... Sinds ik afgelopen woensdag mijn Jetta een stukje omhoog heb geschroefd knokt ie al met het minste bobbeltje in de weg aan de bestuurders kant, de andere kant doet het niet. Ik heb al een keer eronder gekeken en er is een rubber kapot die om de schokbreker "staaf" zit bij de bovenste schaal..... ik denk dat het daaraan ligt, maar ben nog niet geheel zeker, foto is geplaatst..... |
Quote:
die 175 serie zijn goodyears, nieuw kan ik via twentyre(van aalderen) alleen pirelli's krijgen maar die zijn me eigenlijk te duur en die cuppen zo donders snel. Het geklapper zit hem zeker niet in de fusseekogels en stuurkogels, auto heeft net nieuw apk'tje en alles heb ik nagekeken. Wanneer ik de kap losheb en de auto aan het voorscherm omhoog trek dan hoor ik de bovenste ring op de schokbrekerbak ''tikken''. groet'n |
Ligt niet aan dat rubber, die had ik er ook af en maakt niks.
Denk dat het bekende busje net niet ver genoeg erop gedraaid zit (daar waar je dat tooltje voor kon krijgen) |
de golf van mijn vader heeft daar ook last van,
voorheen zaten de schotels op gelijke hoogte na het monteren van een tech tuning schroefset+nieuwe toplagerrubbers stond de rechter schotel wat lager dan de linker (ik post morgen wel even een foto als ik daar tijd voor heb) |
hierbij de foto's
rechts links |
Het hoort ongeveer gelijk uit te komen als de auto vlak staat en de wielrechtuit staan.
Waarschijnlijk zit iets scheef gemonteerd en/of is het allemaal niet ver genoeg aangedraaid. Bijv dat busje wat JurjenV al noemde. |
oke ik zal er morgen even naar kijken
|
All times are GMT +1. The time now is 19:48. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.