wie rijden er op 14" en verlaagd?
goeie avond mensen
ik had een vraag aan jullie.aanstaande zaterdag komen onze pirelli velgjes onder de golf met een schroefset.nu hebbe we er een 2h inlaten leggen en ben ik eigenlijk benieuwd hoelaag jullie bij de grond ligge op 14" :D ben benieuwd hoelaag ik kan zonder mijn carter kapot terijden :eek: . hebben jullie mss foto`s van jullie ride`s :confused: ben nieuwsgierig. b.v.d marcel en joann |
scroll ook eens door dit topic heen, rijden veel mk1's op 14 inch icm met een schroefset:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37905 |
Quote:
thanks staan hele mooie tussen hoor :wow: |
Ik reed op 14 inch maximaal verlaagd dmv koni schroefset.
Zie foto's Ik kon nog lager, alleen dan kom je geen drempel meer op. Je kon geen vinger meer krijgen tussen wielrand en de band. |
8 en 9J 14ers met een AST schroefset eronder
|
Mijn ex-golfje op 14"
|
De mijne met 14"borbet wielen , hij staat nog niet in de laagste stand anders kom ik helemaal nergens meer hier in het drempeldorp
|
Mss kan ik hier dan vragen of het moeilijk is om zo een schroefset de installeren, en vanaf welke prijs dat zo een beetje begint of wat jullie der voor hebben betaald
|
Quote:
maak hier zelf even een topic voor aan. Nu ga je offtopic in andermans 'vraag' :thumbup: Het is niet erg moeilijk als je handig bent en de materialen hebt trouwens... ;) |
wat voor bandenmaat is het mooist op 6jx14, als je een verlaagde auto hebt?
45,50 serie? of is dat een moeilijke maat? |
mijn golf 1 op 14inch 8J rondom met 195-45-14:
|
Hiero ook 14" en een schroefsetje.
Niet geheel in de laagste stand omdat deze nog beladen moet worden ivm de vakantie. Weet trouwens iemand wat voor een velgen het zijn. Ik zag ze ook al eens op een Sirocco voorbij komen. |
maar wat doet een setje 14 inchers (bandenmaat: 195/45 R14) met het brandstof verbruik? want de auto moet natuurlijk wel meer toeren maken om de zelfde snelheid te krijgen als met 195/60 R14...
|
Quote:
Dat zal je echt niet merken, en 195/60 of 195/45 is even breed. 60ers krijg je er niet eens onder met 195 breed, of je moet de auto verhogen :) |
Ik rij op 185-55-14 met een 1.5 JB moter en een 5 bak code FF dit is een lange bak en met banden met een net iets kleinere rolomtrek pakt hij net iets beter op of dat het verbruik hoger is weet ik niet hij zoop toch al,hij is ook verlaagt maar niet extreem in verband met drempels en een GTI spoiler (ongeveer even hoog en met de zelfde wielen als de rode cabrio hier boven)
mvg JVH |
Quote:
De velgen zijn Ronal velgen en zijn geleverd onder een golf 2 GT4 bj 87/88 in het midden horen eigenlijk vlakke deksels. Ik heb nog wel antracite naafdoppen van ronal die ook passen heb je intresse hoor ik het wel. mvg JVH |
Dank je voor de info.
Ik heb de vlakke deksels nog liggen, maar vind het geen gezicht als ze er op zitten. Ik wil na de vakantie de velgen stralen en dan in twee mooie contrasterende kleuren laten spuiten. Naafdoppen zullen ongetwijfeld beter staan. |
All times are GMT +1. The time now is 09:27. |