nieuwe 53-er ovaal callook kever van Barry
m'n maat Barry heeft een nieuwe kever...
en wel deze callook 53-er ovaal en deze wil ook wel goed van de plek! :eek: echt klaargemaakt voor sprintwedstrijden, inclusief sperdifferentiëel, line-lock, geperforeerde schijven vóór, stabilisatoren aan de onderkant, oliekoeler voorin, extern oliefilter, aparte ontsteking, etcetc.. en natuurlijk een snelle motor :D nou ja, hier even een paar foto's. |
Dikke kever!
Specs van de motor? |
OM*F*G :D :thumbup:
|
Wauw!
|
Nice, DasDragDay dit jaar?
|
wat aan onwijs gave kevert !!
gr. Martijn |
Quote:
2.0 liter, en 165 echte pk's. |
lekker motortje!
|
Quote:
zeer waarschijnlijk wel ja.. zojuist bij de rdw geweest, kenteken is onderweg! :thumbup: |
Mooie kever! Persoonlijk gezien had ik er alleen wel bumpers op gezet.
De achterlichten zijn wel nice trouwens! |
alles voor het gewicht he?
zit ook een kunststof achterklep op, en de achterste zijruitjes zijn van lexan.. btw: youtube filmpje van de vorige eigenaa http://www.youtube.com/watch?v=FJbOeUXrKJc |
Mooie kever!
Live is ie mooier :D :thumbup: |
Quote:
volgende keer maar even proberen he! ;) :thumbup: :D |
Gaaf een standaard model,is weer eens wat anders.
2 liter met Kms wil wel lopen inderdaad. :thumbup: michael |
naast de kuipstoel met kooi zitten in dat iets wat laffe standaard stoeltje , zonder gordels is wel een apparte ervaring.
Na een stevige sprint had ik last van een iets wat nat broekje.. of dat het kwam van mijn erectie of iets urine verlies van angst weet ik niet meer :D :D nee zonder gein...top auto en echt serieus snel.. ... :rock: :rock: :rock: :rock: |
Wow, is dat ding nieuw?? :eek:
Echt supergaaf: een 'standaard' ovaal en dan met zo'n uitrusting, super! Erg subtiel gemaakt zeg, past goed bij elkaar. Simpele kooi, rustig dash en matching wheels, :thumbup: Zijn het originele GasBurners btw?? |
zo dit kevertje is goed onder handen genomen.
staat dik in de lak...hier zal je vriend nog veel plezier van hebben:) |
Dikke bak..
Alleen da stuk ijzer.. dient alleen maar als flankbescherming. Maar wel sweeeetttt :thumbup: Wiebrand |
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |