Wrak van Kever opgegraven
Vandaag in de spits:
Quote:
Dat zal een flinke oude kever zijn denk ik zo! |
Ja eentje uit de oorlog ofzo... Een brilletje! Al is daar weinig meer van te zien!
Ik bied me aan als vrijwilleger op hem op te halen en te krijgen!!!!! |
Quote:
Hmmm, ik kan vanaf hier al zien dat het een kever is. Kijk maar naar de vooras. |
de telegraaf van vandaag :
(gsm foto !) zo op de foto lijkt het me geen brilletje !? gr. Martijn |
vroeger kon dat gewoon... vroeger was allesch beter.....
|
|
zag het net op omroep brabant. zijn zoon vertelde dat zijn vader die had begraven. helaas kon zijn vader dit niet meer mee maken, omdat die pas geleden gestorven is.
|
in 69 begraven. zou dus ook gewoon een platgereden 68-er kunnen zijn
|
Nope, bundbolzen vooras -> pre '65, en Stuurdemper is vanaf 1960... :screwy: :D
|
appart, maar wel vet:P Hopelijk gaat ie niet naar de sloop:D
|
Ik heb wel meer gehoord dat mensen hun auto gewoon onder de grond stopten als hij niet meer bruikbaar was,een soort van slopen in eigen beheer :)
|
|
Is dit nu een "Ditch find" .....
|
Ik ga hier denk ik ook maar eens graven, misschien vind ik nog een mooie spijl.. :rolleyes:
|
In die tijden werd een auto van 10 jaar al als af beschouwd. Ik moet ook nog bijna dagelijks aanhoren dat mijn vader op zijn 16e zijn eerste kever kocht voor 100 gulden en een pakje Shaq
|
Quote:
En ik hoor nog regelmatig dat mijn vader z'n Solex ruilde tegen een Kever omdat de motor het niet meer deed......Benzinekraantje op reserve en rijden maar weer !! :thumbup: |
Quote:
Heerlijk dat soort verhalen. |
hahahahah zo heeft mijn opa vroeger eens zijn fordje voor een kever geruild.
Ford was een olieboot maar reed wel, kever was n klein makementje aan waardoor hij niet startte/reed en opa wist precies wat ie der aan moest doen, heeft toen de ford geruild tegen de kever en er nog jaren plezier van gehad :D |
Quote:
Klopt, gebeurde vroeger veel vaker. Ik weet nog ergens een Fiat 600 liggen. :D |
deze kever heb ik toen gekregen.
bj juli 1960 gesloopt in 1968 1200 heb geboorte certificaat nog en de bodem zelfs. ken wel meer verhalen. mijn oom ging trouwen in 1980 ergens toen heef mijn vader een brilkever in zijn tuin gezet die hij kocht voor 50 gulden. zonder wielen maar op kratjes met de tekst: voor elk vol kratje krijg je een wiel. mijn oom belde de oud ijzer boer die hem met een grijper op pakte en plat drukte.... |
All times are GMT +1. The time now is 09:18. |