te koop op marktplaats een 16vg60 motor
Te koop gezien op marktplaats.
16vg60 motor met hagel nieuwe g-lader 0 km,s gelopen. hier is de link. http://auto-diversen.marktplaats.nl...MfsQ%3D%3D&df=1 |
Niet duur...
|
ziet er erug gelikt uit! ben benieuwd over hoeveel pk's het gaat
|
dynamo hangt te hoog voor in een golf 1 volgens mij.
wel een dikke motor heb altijd mijn twijfels waarom hij weggaat als hij nog niet gedraait heeft bij zulk soort motoren |
Heel leuk motortje !!
|
Beetje eng als zon nieuw motortje te koop staat maar errug leuk, goeie prijs gezien de nieuwe lader, dynamo erbij etc!
|
|
die 20v is een stuk aantrekkelijker als ik zo bekijk.
|
Quote:
Waarom is die aantrekkelijker? |
Kan beide leuk zijn, toch oppassen met dergelijke blokjes. Goeie reverenties zijn belangrijk bij een dergelijke aankoop :)
|
Quote:
scheelt 1000 euro |
Quote:
Maar die mist dan ook voor €1000 aan onderdelen :D |
mooi spul.
|
Komt nog wel het een en ander bij wat de prijs nog wel een stukkie zal opvoeren.
Koop zo'n motor toch liever draaiend in de auto maar dat is mijn mening. |
Quote:
:screwy: |
Quote:
Motor mag weg omdat hij ook een golf2 heeft waar ook een 16vg60 inzit met 0km. Ik hoop nu inmiddels wat meer km's want ik heb hem afgelopen week aangesloten. :D p.s. blok is serieus opgebouwd ;) |
Ziet er ook serieus uit!
En voor het geld zal je hem niet zelf op kunnen bouwen denk.. :rolleyes: Wel echte pk,s :) |
Is al verkocht, staat bij de avertentie !
|
Quote:
Klopt, ik heb een tijd terug alles op papier uitgezocht via kronenburg en JD ea en kwam ver over het gevraagde bedrag uit. Enige is dat je dan wel precies weet wat er in je motortje zit en wat eraan gedaan is. |
Mooi blokkie.
Jammer van het roestige spruitstuk dat erop zit. Haal dat dan ff voor de foto eraf. |
All times are GMT +1. The time now is 20:49. |