'75er Golf 1
Hiebij bied ik mijn Golf 1 van april 1975 aan.
Kleur: Miami Blau :cool: Alle leuke details zitten eraan, erop of erbij: - Swallowtail - Gladde motorkap - Chromen bumpers - Metalen deurklinken - Oud type sleutel - Dun stuurwiel - Achterklep zonder ruitenwissergat - Dashboard met enkele tietenteller - Oud type stoelen zonder hoofdsteunen - Oud type versnellingsbak (achteruit zonder indrukken) - Geen sleepogen aan carrosserie - Voetpomp voor ruitenwisservloeistof - enz. enz. Origineel Nederlandse auto met blauwe kentekenplaten & slapend NL kenteken 72.000 km gelopen(!) Originele 1.1 motorblok + extra 1.1 motor (incl. versnellingsbak e.d.) Geen laswerk! Ideale basis voor een ECHTE ratlook óf om te restaureren; de keuze is aan jou ;) €1500 edit: € 1250! Zie ook het dit topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43914 Liever e-mailen dan PM'en i.v.m. de beperkte capaciteit: mailkees at gmail.com |
heb er wel interesse als alle deurpanelen en stoelen ook nog goed zijn.
ps waar woon je ik woon zelf in aalten gr pieter |
Zijn de radio en de schuifjes eronder even breed als bij een dubbele titentacho? Want dan heb ik wel interesse in deze 2 dingen...
Als je ze los verkoopt tenminste :D |
Quote:
Wat dacht je zelf?! :rolleyes: Verkoop geen onderdelen los |
Was er al bang voor, maar je weet maar nooit :icon_spin
|
Up
|
LIgt de motor erin? draaiend?
G. |
Motorblok zit er niet in. Zit er dus wel bij + een extra blok.
Erg mooie basis om op te knappen. Auto moet echt z.s.m. weg; dus kom op jongens ;) ! |
Eventueel ruil tegen een 1303 met APK tot 2010 mogelijk? :D
|
Quote:
Heb wel interesse in een Kever (maar liever een vroegere ;) ). Heb je misschien foto's + meer info? Mail me maar even. |
Up
|
Hoe is de staat van het blik, lijkt inmiddels aangepakt op sommige stukken? Ik zoek eigenlijk een ongelaste basis met VEEL goed origineel blik.
|
Quote:
De auto heeft geen slechte plekken. Geen laswerk! Alles is nog origineel, alleen zijn er 2 nieuwe voorschermen op gekomen. Ik zal je mail ook even beantwoorden :thumbup: |
Net ff gebeld na wat eerdere mailtjes en telefoontjes...zaterdagmiddag gaan we even kijken...dus 1e optie is even voor mij.
|
Hmm, mijn contact met de verkoper is een week geleden vastgelopen helaas?
|
Als iemand hem hier niet koopt heb ik nog interesse... alleen niet voor 1250 euro.
Ga hem dan gebruiken als plaatwerkdonor voor mijne dus vandaar dat dat erg belangrijk is... |
Ik heb je vandaag mailtje gestuurd..
Laat me iets weten of ik hem kan reden van de sloop of niet ;) mvg Tom |
ruilen met 1979 golfje???
|
Ik en Kees zijn het eens geworden...en als het mee zit staat de Golf over 2 weken hier...:D
|
Quote:
Inderdaad zo goed als zeker verkocht aan Chris. |
All times are GMT +1. The time now is 05:29. |