All Timer Event Buitenpost zaterdag 2 augustus 2008
Op zaterdag 2 augustus 2008 zal de derde editie van het All Timer Event Buitenpost plaatsvinden op-en-rondom de Vaart in Buitenpost. Wegens het enorme succes van onze eerste en tweede editie is Stichting Feestweek Commissie Buitenpost van plan om het deze keer nog groter aan te pakken. Naast diverse luxe bolides, tuning cars verwachten we dit jaar ook diverse motoren en specials. Diverse autoclubs meldden zich reeds aan. Uiteraard is een goed georganiseerd meld je aan via de website of p.drost@feestweekbuitenpost.nl. Er zijn diverse prijzen te winnen !!
deelname is gratis |
Beter als Drogeham??
|
ook maar even heen met de 380 :thumbup:
|
Quote:
Drogeham ...wat was daar te doen ? :D |
Ja vorig jaar ook geweest was gezellig, dit jaar ook weer aanwezig. Ben al gevraagd..
|
Quote:
ik moet nog vragen :D aan de vrouw :screwy: :D :D |
Quote:
Dat wordt gevaarlijk denk ik :shake: Anders vraag ik wel ff voor je dan mag het vast (niet) denk ik.. :thumbup: |
Quote:
Griet zeker :D ...ik heb me ook opgegeven :D |
Quote:
Gezellig :thumbup: |
buitenpost
Quote:
is het de bedoeling dat we met onze club er gaan staan?? m.vr.gr edwin |
Quote:
geen idee ...heb me opgegeven met de Jetta ... is leuk toch wat in de buurt ..beetje steunen die boel het hele veld weer vol met die bling bling rommel..is ook wel wat vind dat "ons" type auto ook wel gezien mag worden zelfde gedachte als in Leeuwarden zeg maar |
jammer dat de rocco nog steeds niet rolt. zal wel volgend jaar worden... :(
|
Quote:
kom je toch ff zonder rocco ....gezellig geloof dat wij er met stuk of wat auto's staan kom op mensen ...laten we Buitenpost ff op de kop zetten :thumbup: |
Quote:
Ik kom zeker!!! mooi dichtbij en het was vorig jaar gezellig.. :thumbup: |
Hoelaat begint het Alberto, zie het nergens staan
|
Quote:
van 12:00 tot 17:00 uur ... |
misshien kom ik er ook wel even.
met de f&i. |
Quote:
Met de vr6 ;) |
Quote:
zou wel kunnen ja |