Derby 75ér:gezocht schroefset/verlagingsset???
Bij deze heb ik de volgende vraag wie mij kan helpen bij het zoeken naar een schroefset voor een derby..
Het liefst een schroefset of dempers met verlagingsveren... Zijn er mensen die voorbeeld fotos hebben eventueel met 80mm rondom verlaging of schroefset?? Momenteel zitten er 7,5j en 8,0j 14"verbreed staal onder maar moet echt lager..... |
dat wordt diep in de buidel tasten want schroefsetjes zijn voor een 86(c) niet goedkoop!
|
|
precies wat ik al zei niet goedkoop...... voor een golf mk2 vind je ze al voor 289,- erg jammer.........
|
idd. bijna niet te doen. maja succes nog met de zoektocht!
|
idd echt niet te doen! ok hobby mag geld kosten maar jah om nou meteen bijna een maand salaris uit te geven...........
ben toen ook aan het kijken geweest oa H&R.... Daar springen pas echt de tranen je van in de ogen :screwy: |
polo
dit is 80mm weitec |
ik heb in het verleden een paar keer schroef setjes met de orgienelen veren gemaakt,dat deden vroeger veel in de speedway en de cros en daar ging het ook om de wegligging en de prijs en voor straat gebruik rijd het nog super ook.
mijn buurman rijd al jaren met zo'n setje onder zijn golf type 1. als je dit een optie vind kun je me het beste ff bellen op 0620606705 M.v.G. Joris van loon |
Quote:
Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken maar 1000euro vind ik ook wel een hoop geld. Heb ook wel eens gehoord dat je ze kan opsturen en ze er zelf draad op maken en zo op een of andere manier een schroef set maken. Zoals Caddyxxl zegt denk ik. (vind ik zelf ook wel interressant) Zo als Polo1 heeft (foto) kun je wel met losse schokdempers en veren doen. Dat kost de helft van zo`n schroefset dus was ook met 2e optie voor de audi 50. |
voor een schroefset moet je altijd de voorste veerpoten opsturen bij een polo tot 1994
bij welk merk dan ook weet niet of je supersport iets vind http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewin...Q2em118Q2el1247 450 euro valt nog wel mee dan |
Quote:
Quote:
Een schroefset die max 65mm omlaag is te schroeven? |
Quote:
ik denk t wel als ik t zo lees maar bij mijn fk scroefset stond ook zoiets bij van 65mm ofzo maar weet wel zeker dat ie dieper gaat |
Quote:
Die 65mm is wat is duitsland TUV gekeurd mag... Natuurlijk kan zon set veel lager en zelf de hulpveer er tussenuit dan kom je nog lager... Dat geven ze altijd zo aan op schroefsetjes..... :thumbup: |
Zijn voorzien....
Komt een vaste verlagingsset onder met nieuwe schokbrekers en veren van FK 70mm / 85mm |
Quote:
Heb toch maar een schroefset genomen van kw :screwy: |
Goede keuze:
|
:eek: Super auto dat is echt mijn droom auto super
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
eventueel mag mijn schroefkit de deur uit.
is op maat gemaakt bij kw duitsland en incl validatie attest (niet echt nodig in nederland) bij intresse hoor ik het wel via PM |
70/85 van fk met 7,5 en 8j 14 inch wordt een spannende uitdaging
Dit is 60/40 van FK met 5,5j en 7j (wel lage et) Achter schaaft ie behoorlijk zonder bumpstops.. Zoals je op de foto ziet is fk een aardige zakker |
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |