GT_special
Heyy,,
Bij deze zal ik me f voorstellen. Ik ben kevin kom uit roermond en ben 19 jaar oud. Heb sinds februari een golf mkII 1.8 8v gekocht met beetje werk. Dit waren toen beetje de plannen * achterklep spuiten * olielekkage's verhelpen * schroefset * verbreed staal * bumpers in kleur spuiten inmiddels ben ik nog wat andere dingen tegen gekomen die wat belangrijker waren zoals een andere bak + koppeling & drukgroep nog wat kleinigheidjes. Inmiddels heb de bumpers en de achterklep gespoten, olielekkage's zijn verholpen & het verbreed staal is er ook al momenteel worden ze gestraald & gecoat. Gelijk f vraagje ;) nu heb ik een spaghetti spruitstuk eronder gezet maar loopt hij 2000rpm stationair en ik heb echt geen idee waar dit aan kan liggen heb wel de kabel van de lambda sensor verlengt iemand ideeën of ervaring hiermee gaat hierom motorcode GX Groeten Kevin |
Quote:
zover ik weet meet de lambda sonde een bepaalde weerstand als je de kabel verlengd verandert de weerstand ! dus denk dat je toeren probleem daar vandaan komt ? misschien dat iemand hier dit kan bevestigen ? welkom trouwens ;) ! gr. Martijn |
Waar blijven de pics ????
|
All times are GMT +1. The time now is 16:55. |